Gå til innhold

Samtaleemner på sjette date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da skal vi endelig etter noen hektiske jobbuker møtes for en sjette date på søndag! :) 

Hva er deres forslag til gode samtaleemner man kan ha generelt eller på dette stadiet? :)

Anonymkode: c83bb...72d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke faller naturlig, sikker på at det er noe poeng i å fortsette?

Anonymkode: 85900...9e2

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke faller naturlig, sikker på at det er noe poeng i å fortsette?

Anonymkode: 85900...9e2

Tenkte også det samme.

Og på måten du trådstarter,  svarer i de andre kommentarene dine så gidder jeg ikke svare deg med tips jeg heller.
Lykke til desperate kjerring! Søker desperat etter kjærligheten og presser frem noe bare for å ha noen virker det som, når ikke det samtalen faller seg naturlig på 6 date så er du desperat som fortsatt ønsker at det skal utvikle seg til noe!

Anonymkode: 751b6...394

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På 6. date begynner man jo å kjenne hverandre ganske godt? Er jo gjerne en del komunikasjon utenom datene også. Hadde jeg sittet i forkant av date nr 6 og lurt på hva vi skulle snakke om, så hadde jeg droppa hele greia. Før første date, greit. Men etter det har man fort funnet ut om man har kjemi og samtalen flyter naturlig..

Anonymkode: 73d30...e0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurte på hvorfor ts kaller det 6 date og ikke har klart å få et forhold eller God relasjon ut av det enda, men skjønner jo på svarene hennes her at hun ikke er helt som det skal.

Anonymkode: 0c8c4...f3b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så kunstig denne datingkulturen er. 

Anonymkode: 9586a...dc7

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep 

Mynona, mod

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har vel kysset eller vært intime innen 6.date? Det er det man grubler på, ikke hvilke temaer man skal snakke om...

Anonymkode: 1c313...203

AnonymBruker
Skrevet

Har dere pult enda da?

Anonymkode: 4d974...228

AnonymBruker
Skrevet

På sjette date har man oftest opparbeidet både kunnskap om den andres interesser og opplevd noe sammen man kan prate om? 

Anonymkode: f3307...2dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær slemme da folkens. snu heller ryggen til og spre gode vibber en annen plass. Toleranse er fint.

Anonymkode: 0fb1f...4cb

Skrevet (endret)

Hvis dere ikke har begynt å eskalere dette til noe fysisk ennå, så vil det for de fleste par være langt på overtid. Har dere begynt å ta på hverandre? Leie hender? Kysse? Hvis ikke bør dette være målet. Er problemet at ingen av dere tar initiativ? Da har du som kvinne endelig en mulighet til å vise at du er noe mer enn gjennomsnittlig; ta initiativet! Hold han i begge hendene, se han dypt inn i øynene, gjør deg kyssbar og ta initiativet til kysset selv om du må. Smak og lukt på hverandre. Hvis dere sliter med å komme i gang, gå å se på en av fifty filmene som går nå, og se om det kan hjelpe med å komme i gang med det fysiske. Når/hvis dere kommer i gang med det fysiske så tror jeg ikke det er så nøye med praten akkurat nå. Hvis dere kommer i gang med det fysiske, begynn å prat om sexpreferanser etc. Er jo en helt super fase når man klarer å prate om sexen før man har kommet i gang, finnes ikke bedre vorspiel enn det. 

Så oppsummert; dere bør begynne å prate om ting som leder til at dere blir mer fysiske, og til slutt til sex. Å snakke om sex er ofte greit, hvis dere ikke synes det er ukomfortabelt. 

Endret av Kreator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...