AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Lurer på hvilke datingapper som er vanlig å bruke om dagen? Sist jeg var aktiv på slikt var jeg på Tinder og Happn. Men ser at det har kommet flere apper den siste tiden, som feks bumble osv. Hvor er de fleste aktive? Opplever dere at det er de samme personene på de samme appene? Anonymkode: 509b7...a26
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Bruker kun tinder, og må si jeg opplever utseendet der bedre nå enn for noen år siden. Mye kjekkere menn der enn på sukker og match. Anonymkode: e4ef1...c12
Kreator Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på hvilke datingapper som er vanlig å bruke om dagen? Sist jeg var aktiv på slikt var jeg på Tinder og Happn. Men ser at det har kommet flere apper den siste tiden, som feks bumble osv. Hvor er de fleste aktive? Opplever dere at det er de samme personene på de samme appene? Anonymkode: 509b7...a26 Tinder dekker nok det meste. Bumble har omtrent ikke brukere i Norge. Happn fungerer jo knapt lengre; de hadde noe som fungerte ok, men nå er det veldig bingo om den overhodet fungerer lengre, og det ser ut som de fleste brukerene er i ferd meg å gi opp også. Og som jeg har sagt før; de fleste jeg har truffet på Sukker har også Tinder uansett. Men hvis du er fersk på Sukker så kan det jo være verdt å prøve seg der også en liten periode, er jo en stor katalog man kan velge litt fra inntil man blir lei (de søteste damene i katalogen er både vant til og glad i oppmerksomhet...).
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 14 timer siden, Kreator skrev: Tinder dekker nok det meste. Bumble har omtrent ikke brukere i Norge. Happn fungerer jo knapt lengre; de hadde noe som fungerte ok, men nå er det veldig bingo om den overhodet fungerer lengre, og det ser ut som de fleste brukerene er i ferd meg å gi opp også. Og som jeg har sagt før; de fleste jeg har truffet på Sukker har også Tinder uansett. Men hvis du er fersk på Sukker så kan det jo være verdt å prøve seg der også en liten periode, er jo en stor katalog man kan velge litt fra inntil man blir lei (de søteste damene i katalogen er både vant til og glad i oppmerksomhet...). Ikke rart du sliter på damefronten når du ser på kvinnene som objekter i en katalog det bare er å velge mellom inntil man blir lei...... Anonymkode: e4ef1...c12 1
Kreator Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke rart du sliter på damefronten når du ser på kvinnene som objekter i en katalog det bare er å velge mellom inntil man blir lei...... Anonymkode: e4ef1...c12 Nåja, at vi ikke alltid får alle eller alt vi vil ha betyr ikke nødvendigvis at vi sliter. Men utover at du ikke klarer å skjule følelsene dine for meg, så er det et viktigere poeng her: Poenget mitt med Sukker er imidlertid nettopp at den fungerer som en katalog, og den forandrer seg ikke veldig mye fra dag til dag heller. Forestill deg at du går på en bar hver helg, og klientellet på baren er omtrent identisk hver helg. ALLE i baren ser etter partner. Hvordan vil du gå fram for å finne noen? Er du dame så sitter du og dingler og venter på at noen kommer bort. Nesten uansett hvem som kommer så ser du at det står jo en som er ennå kjekkere i baren, så du avviser de fleste og venter på at HAN kommer. For han er jo i baren hver helg uansett. Fra et gutteperspektiv er det ennå verre. Du prøver deg på de fineste damene og jobber deg nedover lista. Avvisningene er relativt hyppige. De du kommer i prat med vil gjerne underholdes, ha litt gratis drinker og sånn, men egentlig så venter de fortsatt på HAN. Men de samme fine jentene er fortsatt i baren HVER helg, du er bare ikke interessant nok tydeligvis (til noe annet enn gratis drinker). Man kan også lure på om jentene BARE er der for drinkene. Tinder er litt mer sånn at man vet aldri hvem som er ute, og når man ser noen så gjelder det å bruke sjansen og vise litt interesse. Ja, fortsatt massivt med asymmetri, men i snitt mye mer spennende enn på Sukker IMHO. Og som jeg har nevnt, de kule damene jeg har truffet og tilbragt tid med på Sukker har uten unntak også vært på Tinder; det varierer litt hvor jeg ser de først. Tinder har også dette med gjensidig interesse som viktig mekanisme for matching, men på den negative siden så (mis)brukes dette til å manipulere eksponeringen på menn. Og innen online dating så er ikke damene en millimeter bedre enn gutta, i hvertfall ikke fram til første kontakt eller date, og kanskje til og med verre fordi de får så mye oppmerksomhet. Men det blir en annen debatt for en annen post. Endret 17. mars 2018 av Kreator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå