Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Mitt skjerm bilde er så stort at krysset i høyre hjørne høyt oppe ikke synes mer. Hvordan får jeg tilbake krysset slik at jeg kan "krysse" bort siden? Sidepilene er borte også....
Grooo Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 F11? Eller ta tak i den blå linja øverst der tittelen på siden står, og flytt den litt nedover/innover på skjermen så får du det inn i bildet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Hmm...dessverre, ingenting av det fungerte. Det med F11 er bare når man ikke har en linje til å skrive inn adresser i der oppe.
Grooo Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Jeg vet hva F11 er, men forstår ikke riktig hva du har gjort derfor foreslo jeg det. Kan jo ikke vite hva du har rotet med *ler* Er det hele skjermbildet du snakker om? Altså ikke bare et program? I så fall må du inn på instillingene på skjermen, den har vel noen knapper frampå seg??
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har internett men ikke ennå installert MS Office. Det første blå, blue, blue sky-bildet jeg så - og KGs side også (altså hele skjermbilde) er så stort at krysset i hjørnet og pilene som man går opp og ned med er simpelthen borte! De har forsvunnet og jeg vil at noen datafreaker gir meg løsningen uten at jeg må rote med knappene. Helst nå.
Dru Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 Du må forskyve og tilpasse skjermbildet, og det må du gjøre på skjermen. Finnes ikke innstillinger på pc-en til det. Frampå skjermen er det knapper til det, det er bare å prøve seg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå