AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Har veldig god kjemi med en jeg skal møte om noen uker, det forventes ikke at vi ikke skal møte andre i denne perioden? Vi skriver sikkert 100 meldinger daglig😅 Anonymkode: ccaa4...676
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Jeg tenker at man ikke kan forvente eksklusivitet uten å ha møttes. Kjemi over meldinger er ikke det samme som kjemi in real life. Det har jeg opplevd selv i mange tilfeller. Det dummeste du gjør er å bygge opp vanvittige forventninger som han har null sjanse til å møte, men det har du sikkert gjort allerede Anonymkode: d0586...329 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at man ikke kan forvente eksklusivitet uten å ha møttes. Kjemi over meldinger er ikke det samme som kjemi in real life. Det har jeg opplevd selv i mange tilfeller. Det dummeste du gjør er å bygge opp vanvittige forventninger som han har null sjanse til å møte, men det har du sikkert gjort allerede Anonymkode: d0586...329 Har prøvd å være mest mulig meg selv, men hvem vet😅 Anonymkode: ccaa4...676
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Man er exclusive når en av 2 har spurt 1 av følgende spørsmål: - er vi kjærester nå? - vil du være kjæresten min? - hva tenker du om å være eksklusive? Kommunikasjon er nøkkelen til det meste. Anonymkode: 01cb4...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå