AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Noen som kan plukke ut noen bilder for meg om jeg sender noen? Anonymkode: bf2c8...3b9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Du kan legge dem ut her. Jeg tar ikke sjansen på å få noe tilsendt fra fremmede😂 Anonymkode: b4956...221
Gjest making.a.mess Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Legg de ut her så får du flere meninger. Sikker på atdet er bildene og ikke teksten som er problemet?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Tar ikke sjansen på å legge de ut for hele kg heller. Anonymkode: bf2c8...3b9
Kreator Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tar ikke sjansen på å legge de ut for hele kg heller. Anonymkode: bf2c8...3b9 Tinder har en funksjon "Smart Photos" hvor de tester hvilke bilder som gir best respons, så hvis du laster opp de seks beste du selv mener du har så er det en viss mulighet for at de fikser resten. Over tid i hvertfall. Sjekk at den er på i profilen din i hvertfall. Men som andre nevner, som mann er det vanskeligere å spille bare på utseende, du trenger noe tekst i tillegg mest sannsynlig. Kanskje indikere hva du er ute etter, fortalt på en morsom måte eller med en eller annen morsom vri? Endret 16. mars 2018 av Kreator 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Ikke ha selfies du har tatt selv, men heller som andre har tatt av deg. Ingen bilder i froskeperspektiv - ingen ser bra ut fra froskeperspektiv. Ikke ha turistbilder der mesteparten er bygning eller fjell og du er en liten knott langt borte. Ha minst 1 som viser kroppsbygning. Ikke lyv om kroppsbygningen din, vis den i all sin prakt (påkledd seff). Pass på dobbelthaker, nesebor og dårlig hårdag så godt du kan. Prøv å ikke ha bilder som er eldre enn 1.5 år. Anonymkode: b4956...221 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 Flere tips Ikke ha bilder med det motsatte kjønn (om du er hetero), ikke venner og ikke barn. Gjerne ha bilde av deg der du driver med hobbyting (idrett osv). Unngå festbilder med mindre det er et kjempefint bilde. Utrolig hvor mange menn som har bilde med ølflaske og partyhatter og ser drita ut. Gjerne ha 1 bilde av deg på jobb. Liker ikke når menn prøver å se modellsexy ut på bilder, med trutmunn og smizing. Naturlige smil og vennlige blikk er kjempebra. Ikke kom med krav i teksten, ikke vær negativ. Kom over en kompis på tinder som til vanlig er kjempenegativ og kynisk. Han hadde langet ut på sin profil om hvor kleint og teit tinder var og at chattene var så kleine og teite og alle bildene var så kleine... Uff ser ikke for meg noen være interessert i han med mindre de trives med klaging og sutring. Anonymkode: b4956...221 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 Styr unna øl-bilder. Anonymkode: deb8d...9b2 1
Pillow of Dragon Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 "Du er kun så fin som din dårligste bilde"
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Legg ut et bilde her da! Jeg ble så nysgjerrig. Du skal få et kompliment. Anonymkode: b4956...221
M8ooqz Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg ut et bilde her da! Jeg ble så nysgjerrig. Du skal få et kompliment. Anonymkode: b4956...221 PM
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 Jeg merker at de derre "nå har jeg fått en venninne som er hobbyfotograf til å ta bilde av meg på stranden" faktisk fungerer ganske godt. De ser ofte relativt bra ut og jeg må ta meg sammen og reflektere over at tinderkontoen nesten ser ut som en reklame. Stort sett går bildet noen har lagt energi i ganske rett hjem. Noe å tenke på. Jeg tror det er lurt å alltid vise seg fra sin beste side. Det har kommet mange gode råd om dette over. Ikke festbilder, ikke bilder fra sammenhenger med alkohol (nei, du ser ikke "gøyal" ut, du ser drita ut). Man må ikke glemme hvem målgruppen er. Noen skal se deg og hvordan de kanskje passer inn sammen med deg. Da hjelper det lite å ha 5 rare selfies. Anonymkode: 37a18...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå