AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Jeg passer naboens hund i helgen, og selv om han er en vennlig hund er det jo alltid litt ekstra å se etter andres hunder. Hyggelig å gjøre noe for naboen min, som er et menneske jeg setter stor pris på, men blir jammen glad når jeg kan levere hunden tilbake på søndag Jeg har hund selv, og vi har våre rutiner. Nå har jeg en til her som skal ut, så inn, så ut, så inn, så skal han spise, så skal han på do, og så skal han på do igjen. Og han pistrer og maser hele tiden og jeg vet ikke helt hva det er med han. Det er en gammel hund så mulig han har noen helseproblemer. Jeg må spørre henne om han er så masete hos dem også, for da må det jo være noe som er galt. Kan også være at han bare ikke roer seg her enda. Noen andre som pleier å passe andres hunder, hvordan syns dere det er? Anonymkode: b3256...0c4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Jeg synes også det er litt slitsomt å passe på andres hunder, nettopp fordi de ikke roer seg ordentlig. Kanskje det blir bedre i morgen kveld? Men jeg passer heller andres hunder enn unger, for det er jo dødsstress! Anonymkode: 556ad...a74 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes også det er litt slitsomt å passe på andres hunder, nettopp fordi de ikke roer seg ordentlig. Kanskje det blir bedre i morgen kveld? Men jeg passer heller andres hunder enn unger, for det er jo dødsstress! Anonymkode: 556ad...a74 Haha, ja jeg priser meg lykkelig for at det ikke er en unge! Bra å høre at det er andre som syns det er litt slitsomt også. Sikkert også litt slitsomt for hunden å "være på besøk" så lenge. TS Anonymkode: b3256...0c4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Hvor gammel er han? Han har vel blitt vant med sine rutiner over mange år og nå syns han dine rutiner er uvante og slitsomme og derfor pistrer han for å si fra hvor feil du tar Anonymkode: fc6e4...1a1
NewInTown Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Det er veldig vanlig at hunder maser og syter og går rundt seg selv og stresser når de er bort fra eieren sin.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 Hunden min oppfører seg helt annerledes hos venner hun ikke er så mye oss. Hun bruker lang tid på å roe seg selv om jeg er der, og det blir ikke akkurat noe bedre av at jeg går. Det er helt normalt Anonymkode: 2d551...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå