Gå til innhold

Passer en hund i helga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer naboens hund i helgen, og selv om han er en vennlig hund er det jo alltid litt ekstra å se etter andres hunder. Hyggelig å gjøre noe for naboen min, som er et menneske jeg setter stor pris på, men blir jammen glad når jeg kan levere hunden tilbake på søndag :laugh:

Jeg har hund selv, og vi har våre rutiner. Nå har jeg en til her som skal ut, så inn, så ut, så inn, så skal han spise, så skal han på do, og så skal han på do igjen. Og han pistrer og maser hele tiden og jeg vet ikke helt hva det er med han. Det er en gammel hund så mulig han har noen helseproblemer. Jeg må spørre henne om han er så masete hos dem også, for da må det jo være noe som er galt. Kan også være at han bare ikke roer seg her enda.

Noen andre som pleier å passe andres hunder, hvordan syns dere det er?

Anonymkode: b3256...0c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er litt slitsomt å passe på andres hunder, nettopp fordi de ikke roer seg ordentlig. Kanskje det blir bedre i morgen kveld?

Men jeg passer heller andres hunder enn unger, for det er jo dødsstress!

Anonymkode: 556ad...a74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes også det er litt slitsomt å passe på andres hunder, nettopp fordi de ikke roer seg ordentlig. Kanskje det blir bedre i morgen kveld?

Men jeg passer heller andres hunder enn unger, for det er jo dødsstress!

Anonymkode: 556ad...a74

Haha, ja jeg priser meg lykkelig for at det ikke er en unge! Bra å høre at det er andre som syns det er litt slitsomt også. Sikkert også litt slitsomt for hunden å "være på besøk" så lenge. TS

Anonymkode: b3256...0c4

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Han har vel blitt vant med sine rutiner over mange år og nå syns han dine rutiner er uvante og slitsomme og derfor pistrer han for å si fra hvor feil du tar :)

Anonymkode: fc6e4...1a1

Skrevet

Det er veldig vanlig at hunder maser og syter og går rundt seg selv og stresser når de er bort fra eieren sin.

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min oppfører seg helt annerledes hos venner hun ikke er så mye oss. Hun bruker lang tid på å roe seg selv om jeg er der, og det blir ikke akkurat noe bedre av at jeg går. Det er helt normalt

Anonymkode: 2d551...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...