Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har ny dame. Men svarer fremdeles på alle snapene mine. Noen som kan få opp noe? Blir det oss to, eller venter en annen mann?

Anonymkode: 045ca...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på han som spiller gitar, kjører svart bil og har et brunt lærarmbånd?

Anonymkode: 8cf56...689

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Livets evige spørsmål...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker du på han som spiller gitar, kjører svart bil og har et brunt lærarmbånd?

Hun ba om en klarsynt, ikke en svaksynt.

Anonymkode: 8ba81...a9d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Livets evige spørsmål...

Hun ba om en klarsynt, ikke en svaksynt.

Synes ikke du det er slitsomt å få smuler i kaffen din der du sitter og dypper kjeksene?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har ny dame. Men svarer fremdeles på alle snapene mine. Noen som kan få opp noe? Blir det oss to, eller venter en annen mann?

Send sms med kodeord SVINDEL til 666 så får du sikkert svar. Koster bare kr 39 pr, melding.

Anonymkode: b8499...84b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du det er slitsomt å få smuler i kaffen din der du sitter og dypper kjeksene?

Det ville jeg helt sikkert om det ikke var for at jeg ikke liker kaffe. Men jeg liker te. Og jeg har dyppet en del kjeks i teen opp gjennom årene. Aldri blitt smuler av det dog. Bare svulmet opp kjeksene, og så har de smakt så mye bedre.

Klarsynt, ikke svaksynt.

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg helt sikkert om det ikke var for at jeg ikke liker kaffe. Men jeg liker te. Og jeg har dyppet en del kjeks i teen opp gjennom årene. Aldri blitt smuler av det dog. Bare svulmet opp kjeksene, og så har de smakt så mye bedre.

Klarsynt, ikke svaksynt.

Jeg ser at moren din fikk minst ET barn.. stemmer dette?

overbevist?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er mest opptatt av status, og hva andre tenker om han dessverre. Han har mye usikkerhet, og ønsker å være likt, men vil ikke kunne være der når det trengs. Den nye relasjonen hans er også ganske tom, mens deres vennskap fortsatt er er der i en grad. 

For din del kan dette fort bli et tidssluk,  og tynger deg på en måte. Usikkerhet og behov for bekreftelse ligger i deg også, dette har nok med erfaringer fra barndom og gjøre, så dette trenger du ikke i livet ditt. Vil råde deg til å se fremover. Ser også en Kvinne/ kanskje en søster hvor det er et oppgjør eller en samtale som bør tas. dette vil også lette på din bør :) 

Du kan stå trygt på egne ben :) <3 Lykke til

Anonymkode: 98fd7...6d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2018 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Nei, han er mest opptatt av status, og hva andre tenker om han dessverre. Han har mye usikkerhet, og ønsker å være likt, men vil ikke kunne være der når det trengs. Den nye relasjonen hans er også ganske tom, mens deres vennskap fortsatt er er der i en grad. 

For din del kan dette fort bli et tidssluk,  og tynger deg på en måte. Usikkerhet og behov for bekreftelse ligger i deg også, dette har nok med erfaringer fra barndom og gjøre, så dette trenger du ikke i livet ditt. Vil råde deg til å se fremover. Ser også en Kvinne/ kanskje en søster hvor det er et oppgjør eller en samtale som bør tas. dette vil også lette på din bør :) 

Du kan stå trygt på egne ben :) <3 Lykke til

Takk. Jeg laget tråden for å se om dere virkelig har evner. For å se om dere faktisk får opp noe som kan bevises at dere får opp. 

Jeg har ingen X :)  

hilsen ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg laget tråden for å se om dere virkelig har evner. For å se om dere faktisk får opp noe som kan bevises at dere får opp. 

hilsen ts

Når du spør på den måten definerer du jo "rammene" rundt. Jeg spør ikke "HAr hun en EKS?" jeg spør etter den mest fremtredende relasjonen i kjærlighet osv, Jeg går ikke rundt å tviler, og "undersøker" infor,masjonen jeg får passer inn i et bilde som du presenterer, kanskje en overdreven relasjon du malte for meg her, noe du skulle ønske var noe mer, hmm. :)

Vil uansett råde deg til å se fremover ;)

AnonymBruker
Skrevet

Når du spør på den måten definerer du jo "rammene" rundt. Jeg spør ikke "HAr hun en EKS?" jeg spør etter den mest fremtredende relasjonen i kjærlighet osv, Jeg går ikke rundt å tviler, og "undersøker" infor,masjonen jeg får passer inn i et bilde som du presenterer, kanskje en overdreven relasjon du malte for meg her, noe du skulle ønske var noe mer, hmm. :)

Vil uansett råde deg til å se fremover ;)

Det er ingenting som viser at dere har virkelige evner. Dere sier ting som det er 50% sjanse for. Vel.. jeg har hovedsaklig to sånne relasjoner. Fyren jeg nevnte i innlegget mitt eksisterer, men vi var ikke sammen. Jeg har vært forelsket i han ja. 

Vennskapet våres oppleves ikke som et tidssluk 🤔. 

Så... liker jeg en ny person, jeg tenker på han hver dag og det gjør litt vondt. Jeg vet ikke hva vi kunne blitt, men jeg avviste han pga frykt, vi har fremdeles en del kontakt, han tar kontakt hver gang det er kontakt mellom oss. 

Men da er spørsmålet, er det min kompis som jeh nevnte i tråden du får opp, eller han jeg liker nå ? 

Slvfølgelig råder dere folk til og se videre..... det er rådet å få uansett hva en spør om.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som viser at dere har virkelige evner. Dere sier ting som det er 50% sjanse for. Vel.. jeg har hovedsaklig to sånne relasjoner. Fyren jeg nevnte i innlegget mitt eksisterer, men vi var ikke sammen. Jeg har vært forelsket i han ja. 

Vennskapet våres oppleves ikke som et tidssluk 🤔. 

Så... liker jeg en ny person, jeg tenker på han hver dag og det gjør litt vondt. Jeg vet ikke hva vi kunne blitt, men jeg avviste han pga frykt, vi har fremdeles en del kontakt, han tar kontakt hver gang det er kontakt mellom oss. 

Men da er spørsmålet, er det min kompis som jeh nevnte i tråden du får opp, eller han jeg liker nå ? 

Slvfølgelig råder dere folk til og se videre..... det er rådet å få uansett hva en spør om.

Samme hva jeg får opp er jo 50 50 uansett?  ;) Har ikke behov for å bevise noe ovenfor deg. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hva jeg får opp er jo 50 50 uansett?  ;) Har ikke behov for å bevise noe ovenfor deg. 

Du bestemmer selv om du vil bevise noe. Men den gangen dere kommer med et svar som kan vise at det faktisk er evner der. 

Da er jeg nysgjerrig på hvem du evt fikk opp her. Han jeg nevner i tråden, eller han jeg faktisk har følelser NÅ. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer selv om du vil bevise noe. Men den gangen dere kommer med et svar som kan vise at det faktisk er evner der. 

Da er jeg nysgjerrig på hvem du evt fikk opp her. Han jeg nevner i tråden, eller han jeg faktisk har følelser NÅ. 

50/50 :) 

AnonymBruker
Skrevet
On 16.3.2018 at 9:35 PM, AnonymBruker said:

Klarsynt, ikke svaksynt.

Hva slags te? Er det sånn engelsk te med melk oppi? Det er godt å dyppe kjeks oppi, det vet jeg av erfaring. :) 

Så til trådstarter, du vil få en annen mann. Det ser jeg! (Fordi vi mennesker som oftest går gjennom mange partnere i livene våre. Med mindre du er 80 år gammel, vil du aller, aller mest sannsynlig finne mange andre fine mannebein.)

Anonymkode: 97af1...727

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2018 den 13.37, AnonymBruker skrev:

hilsen ts

Øh....... dette var ganske råttent gjort. En ting er at du ikke tror på det, men å lure folk til å bruke tid på deg bare for at du skal bevise et eller annet er kjipt gjort. Du kan for øvrig heller ikke konkludere med noe når du har fått svar fra én person. Sånn, dagens skjennepreken..

Anonymkode: 87233...a7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å prøv å få "klarsynte" til å spå fremtiden din for deg. Uansett om han der har følelser for deg eller ikke, så er han ikke noe for deg å samle på. Har han følelser for deg, hvorfor velger han å være sammen med noen andre? = ikke kjærestemateriale. Har han ikke følelser så er saken grei. Kom deg videre i livet og finn en mann som ønsker å være emd deg.

Anonymkode: 566bf...7dc

Skrevet
På 24.3.2018 den 4.43, AnonymBruker skrev:

Øh....... dette var ganske råttent gjort. En ting er at du ikke tror på det, men å lure folk til å bruke tid på deg bare for at du skal bevise et eller annet er kjipt gjort. Du kan for øvrig heller ikke konkludere med noe når du har fått svar fra én person. Sånn, dagens skjennepreken..

Anonymkode: 87233...a7e

Er vel enda mer råttent å gi råd helt ut i det blå, som lett mottakelige folk faktisk hører på og lever etter. Ingen «klarsynte» greier noensinne å komme med noe konkret. Den uttalelsen trekker jeg kun tilbake om noen kan si meg hvor reservenøkkelen til bilen min ligger. Har bruk for den, helst idag. Kom så med klarsynet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du lager færre tulletråder på KG (dette er nok ikke din første) vil du spare tid som du kan bruke på å bygge meningsfulle forhold med potensielle menn. Jeg ser at du er i ferd med å gå glipp av det som kan være livets store kjærlighet for deg, fordi du bare sløser med tiden din.

Anonymkode: 5f141...db2

Skrevet
På 16.3.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ringe enn av de der teletorgtjenestene istedet for å mase om tjenester her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...