Gå til innhold

Jeg liker ikke Jorun fra Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Er jeg den eneste? Forresten var det helt elendig nivå på dagens gruppe.

"ville hatt på meg trailer caps og sneakers hvis jeg skulle hatt på meg bunad" :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det var dårlig nivå, men liker Jorunn jeg da.

Men jeg er ikke veldig begeistret for han gutten som gikk videre i dag.. Bjørn Olav - var det det han het?

Skrevet

Jorun er da herlig hun!

Det er ikke alle som trives i bunad, da vettu.

Skrevet

Hvem var det som gikk videre i dag?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jorun er jo godjenta nr 1 og en fantastisk sanger! Dessuten er Idol et program som finner den beste sangeren. Og uttalelser som "Jeg liker ikke Jorun altså, for hun ville hatt trailer caps og sneakers sammen med bunad" Skiter i hvilke kommentarer ho har, jeg eller hvordan hun ville satt sammen klærne sine. Ikke sikkert ho var så innmari seriøs heller angående den sammensettingen av klær. Mulig Jorun skulle viftet med et lite :ironi: flagg her ;) Det er stemmen hennes som teller! Dessuten, hvem vet, kanskje trailer caps og sneakers sammen med bunad ville blitt kult og orginalt på Jorun :wink:

Så nå må rulle inn noen hakk, Valhalla :sjarmor::ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Poenget er egentlig trailercaps, trailercaps er et plagg som signaliserer krampaktig forsøk på kulhet. Hele dama utstråler det samme.

Som påpekt mange ganger er dette en idolkonkuranse, jakten på en "stjerne" ikke en sangkonkuranse. Man må ha mer i orden enn sangen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv om det skulle vise seg at Jorun forsøker å være litt kul, så gjør da ikke det ho til noe dårlig stjerne fordet. Hun har utstråling, hun er dyktig og hun er utadvendt og er orginal. En tulleting som at hun muligens prøver å være litt kul, er en detalj som er for liten til at jeg trekker Jorun ned! Jorun bør vinne hele skiten! :kul:

Skrevet

Jorun er seg selv, jeg synes hun er ei tøff og herlig jente som ikke tar det så altfor seriøst - men har det gøy! Tror hun har det lille ekstra som skal til for å takle alt ståket.

Skrevet

syns nivået ikveld var latterlig dårlig :-? jorunn syngte fint hu.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jorunn er kul! Hun koser seg på scenen, det syns!

Skrevet
Er jeg den eneste? Forresten var det helt elendig nivå på dagens gruppe.

Jeg er enig.

Kunne ikke tenke meg å stemme videre noen i kveld!

Derfor lot jeg være, og andre fikk bestemme... :wink:

Men jeg synes dommerene forsøker å "påvirke" oss litt mye... :-?

Skrevet

Veldig viktig og opplysende debatt du starter her, Valhalla :eeeh:

Gjest Anonymous
Skrevet

jorun har virkelig karisma,hun har det lille ekstra, jeg syntes hun virket overlegent mye bedre enn de andre.og jeg synes hun har utmerket seg fra første stund jeg.........a star is born? :wink:

Skrevet

Jeg må bare si at jeg indirekte kjenner Jorun, hun går en del sammen med to venninner av meg, og hun e bare sånn som hun er. Det er faktisk ikke påtatt. Og det har jeg sansen for, hun er virkelig seg selv og hun storkoser seg på scenen. Nåe det er sagt, kan jeg godt forstå at noen finner henne litt voldsom, og det brede vennesla-dialekten hjelper ikke akkurat på, men jeg tror hun kommer til å nå lagt, hun har det lille ekstra! Lykke til! (men hun er ikke min favoritt....)

Skrevet

Jeg er ikke helt begeistret for personen Jorun fordi jeg syns hun blir "litt for mye". Men deriomot synes jeg at sangeren Jorun er dyktig, og absolutt fortjente å gå videre. Men jeg må si at Bjørn Olav var en utrolig dyktig sanger. Han hadde jo fløyelsmyk stemme jo. Spesielt på refrenget :)

Skrevet

Fikk ikke med meg Idol denne gangen, men skal følge nøye med på søndag hvis det blir reprise!

Forøvrig er jeg ganske streng når det kommer til bunader, og synes det virker ganske barnslig å eksperimentere med trailercaps og sneakers som tilbehør..

Skrevet

Jeg er enig.

Kunne ikke tenke meg å stemme videre noen i kveld!

Derfor lot jeg være, og andre fikk bestemme... :wink:

Men jeg synes dommerene forsøker å "påvirke" oss litt mye... :-?

Helt enig i dette!

Gjest Catwoman
Skrevet

Syns Jorun er herlig jeg :P Men aller best liker jeg Andrea. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...