AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Jeg tok filler for noen uker siden og er virkelig ikke fornøyd! Alt jeg sa jeg ikke ville ha har jeg fått! Noen som vet om det er vanlig å få gjennom klager innen noe slikt? At de gjennomfører en gratis behandling hvor de retter opp feilene de har gjort? Anonymkode: 20268...499
Sirah Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Du får i allefall ikke rettet opp i noe uten å prøve. Ville godt innom og forklart situasjonen og spurt om det var mulig å komme frem til en løsning.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 4 minutter siden, Sirah skrev: Du får i allefall ikke rettet opp i noe uten å prøve. Ville godt innom og forklart situasjonen og spurt om det var mulig å komme frem til en løsning. Ja jeg vet, men akkurat innen dette synes jeg det er utrolig ubehagelig å klage.. Man skal liksom klage på noen som så skal gjøre noe med ansiktet ditt. Jeg lurte vel egentlig bare på om det er vanlig at de fikser det gratis når en kunde ikke er fornøyd med resultatet, jeg betaler ikke 3500,- til for en feil jeg mener de har gjort. Jeg forklarte nøye hva jeg ville ha og hva jeg ikke ville ha og da ligger ikke feilen hos meg, mener jeg. Anonymkode: 20268...499
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Nei som regel ikke. Det eneste de retter opp er om det er noe direkte feil de har gjort eller man får klumper som ikke går vekk. Man kan ha preferanser for hvordan lepper man vil ha, men det kommer mere ann på din leppefasong og hud fra før av, enn behandlerens "feil". Det er aldri noen garanti for hvordan resultatet faktisk blir . Men du kan jo prøve å spørre om det er mulig å få halv pris på korreksjon eller noe Anonymkode: 89b23...2b1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forklarte nøye hva jeg ville ha og hva jeg ikke ville ha og da ligger ikke feilen hos meg, mener jeg. Anonymkode: 20268...499 Den ligger sannsynligvis ikke hos behandleren heller. Resultatet man får bestemmes ut fra utgangspunktet. Noen får sånne og sånne lepper, andre får sånne og sånne lepper. Anonymkode: 89b23...2b1
Sirah Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet, men akkurat innen dette synes jeg det er utrolig ubehagelig å klage.. Man skal liksom klage på noen som så skal gjøre noe med ansiktet ditt. Jeg lurte vel egentlig bare på om det er vanlig at de fikser det gratis når en kunde ikke er fornøyd med resultatet, jeg betaler ikke 3500,- til for en feil jeg mener de har gjort. Jeg forklarte nøye hva jeg ville ha og hva jeg ikke ville ha og da ligger ikke feilen hos meg, mener jeg. Anonymkode: 20268...499 Jeg er helt enig med deg. Slikt er fryktelig ubehagelig! Men mye ligger jo i måten man fremlegger klagen på. Kommer man busende inn og roper og skriker så er det klart at jeg ikke ville latt dem stikke i meg etterpå. Legger man frem klagen på en rolig og fornuftig måte så er det jo noe helt annet Om det er vanlig ved fillers kan jeg ikke svare på, men frisører og lignende retter jo gjerne opp om de har bommet helt 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ligger sannsynligvis ikke hos behandleren heller. Resultatet man får bestemmes ut fra utgangspunktet. Noen får sånne og sånne lepper, andre får sånne og sånne lepper. Anonymkode: 89b23...2b1 Men da burde behandleren gi beskjed om at jeg hadde urealistiske forventninger tenker nå jeg. Jeg sa feks jeg vil ikke ha filler i leppekanten nede, men det er akkurat der den ble lagt, og da synes jeg behandleren har gjort en stor feil. Dette er hos en velkjent klinikk i Bergen med mange mange kunder og har holdt på leeeenge, så de burde vite hva de holder på med. Anonymkode: 20268...499
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 6 minutter siden, Sirah skrev: Jeg er helt enig med deg. Slikt er fryktelig ubehagelig! Men mye ligger jo i måten man fremlegger klagen på. Kommer man busende inn og roper og skriker så er det klart at jeg ikke ville latt dem stikke i meg etterpå. Legger man frem klagen på en rolig og fornuftig måte så er det jo noe helt annet Om det er vanlig ved fillers kan jeg ikke svare på, men frisører og lignende retter jo gjerne opp om de har bommet helt Ja jeg får ringe de på mandag uansett hvor ubehagelig det er, jeg vil ikke gå rundt slik som dette ihvertfall 👎🏻 Anonymkode: 20268...499
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei som regel ikke. Det eneste de retter opp er om det er noe direkte feil de har gjort eller man får klumper som ikke går vekk. Man kan ha preferanser for hvordan lepper man vil ha, men det kommer mere ann på din leppefasong og hud fra før av, enn behandlerens "feil". Det er aldri noen garanti for hvordan resultatet faktisk blir . Men du kan jo prøve å spørre om det er mulig å få halv pris på korreksjon eller noe Anonymkode: 89b23...2b1 Men når behandleren har lagt filler der jeg sa jeg ikke ville ha den synes jeg de har gjort noe feil. Man kan selvfølgelig ikke ta med et bilde og si SÅNN skal jeg se ut. Anonymkode: 20268...499 1
Sirah Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg får ringe de på mandag uansett hvor ubehagelig det er, jeg vil ikke gå rundt slik som dette ihvertfall 👎🏻 Anonymkode: 20268...499 Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #11 Skrevet 18. mars 2018 Jeg driver med dette og hadde nok tatt deg inn igjen for å se på muligheter Anonymkode: 1207f...345
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #12 Skrevet 19. mars 2018 Jeg har klaget tidligere. Går til en fast behandler. Hun sprøytet inn et stoff som løste opp restylanen. Det betalte jeg ingenting for. Anonymkode: 89c30...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå