AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Jeg har fått skikkelig viker, det ser nesten helt bart ut om jeg har håret i strikk eller bakover, og når det henger rett ned så dekker det vikene litt bedre men er generelt skikkelig tynt! Samler jeg alt håret mitt så er det like tynt som kanskje 1/4 av andres totale hårmengde. Hva kan jeg gjøre for å få tykkere hår og få vekk vikene?!?! Anonymkode: 0787d...b72
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Du burde finne ut om du har noen hormonelle ubalanser eller andre tilstander som forårsaker unormalt stort håravfall og viker. Anonymkode: eb40e...4c5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Bruker du mye hårstrikk? det sliter på håret og kan føre til viker, ifølge en frisør jeg var hos en gang. Har samme problemet selv. Anonymkode: cfb7e...de3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Til deg over: Jeg brukte hårstrikk hver dag et års tid pga jobb i resepsjon og måtte se litt stelt ut, og merket at det var da jeg begynte å få tynnere hår i vikene (muligens også pga stress og dårlig kosthold). Begynte å google tynt hår da og fant ut at strikk kunne være årsak, så nå har jeg kun gått med løst hår i 1,5 år , fletter noen ganger i slapp strikk aldri stram. Men håret blir tynnere og har ikke tatt seg opp igjen Har prøvd Nioxin i 1 år, og Hair Care tablettene i et år eller mer. Anonymkode: 0787d...b72
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Scalp tattoo sol pmu Anonymkode: ac8cd...5b8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 Jeg har tatt disse tablettene som alle bloggerne driver å anbefaler. De hjalp faktisk litt på de tynne vikene. Har gått på de nå i typ 4 mnd og ser forskjell på vikene mine. Har fått mye babyhår etter at jeg begynte på de. Anonymkode: 3794a...858
s0la Skrevet 17. mars 2018 #7 Skrevet 17. mars 2018 Anbefaler å bruke et litt "slakere" hårstrikk (litt tjukt hårstrikk uten sånn metallbånd-ting på), kjøp en god hårbørste som ikke sliter på håret. Du kan få kjøpt på frisørsalonger - spør dem hva de anbefaler. Det er verdt å kjøpe! Betalte 150 kr på frisørsalong for min. Da slipper du å slite på håret, for mange hårbørster gjør det. Å flette håret har jeg merket er bedre enn å ha i stram hestehale. Og IKKE børst håret mens det er vått. Vent til det er fuktig, ikke vått. Prøv å stresse mindre (hvis du sliter med det). Stress kan føre til hårtap, noe som skjedde med meg. I perioden jeg stresset en del i fjor mistet jeg masse hår fra vikene. Har trent regelmessig, spist sunnere og mer regelmessig, drukket mer vann og prøvd yoga nå og da for å roe ned. Det hjalp MASSE! Og Extra virgin kokosnøttolje bruker jeg som hårmaske i noen timer en gang i uka. Skyller alltid av håret i kaldt vann etter HVER gang jeg vasker håret, uansett. Det har jeg prøvd de siste månedene og håret i vikene har vokst skikkelig ut nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå