AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Sukk.. Titter i skapet og finner en salig blanding av ting fra ungdomsskolen, arvetøy og et fint plagg i ny og ned. Jeg fikk barn som 18 åring og i en underbetalt jobb ble alltid barnet prioritert og jeg har aldri funnet "min" klesstil. Sjeldent handlet noe til meg selv Nå er jeg 25, selvstendig næringsdrivende og med partner, og økonomi til å kle meg bedre. Jeg liker veldig godt en elegant og klassisk stil, men syns det er vanskelig å sammen antrekk. Jeg liker bilder hvor jeg kan se hele antrekk med tilbehør, og gjerne kjøpe hele.antrekket. Har dere forslag til nettsider eller har du tips til klesmerker som er trygge å gå for, for noen uten stilsans? Jeg vil veldig gjerne kle meg i mer kjoler og skjørt. En annen ting. Jeg syns det er lettere å kle seg klassisk og elegant høst/ vinter, men hvordan kle seg på vår/ sommer? Setter pris på all hjelp! Anonymkode: 201fa...14a
Wonders Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Sjekk ut Pinterest.com. Lag deg tavler og kos deg med haugevis av inspirasjon. Så leter du etter det i butikkene.
Tingelling Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Liker du klassisk stil,tenk dressbukser med bluse,knelange kjoler som er tettsittende,boulcejakker,dressjakker til eks dongeribukse,dressbukser med forskjellige mønster og farger,bluser i forskjellige farger og mønster. med dette kan du matche garderoben i uante kombinasjoner.se på Pinterest og bli inspirert. asos,Zara,hm,mango er fine butikker å starte i.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Tusen takk for svar ts Anonymkode: 201fa...14a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 På 16.3.2018 den 18.59, AnonymBruker skrev: Sukk.. Titter i skapet og finner en salig blanding av ting fra ungdomsskolen, arvetøy og et fint plagg i ny og ned. Jeg fikk barn som 18 åring og i en underbetalt jobb ble alltid barnet prioritert og jeg har aldri funnet "min" klesstil. Sjeldent handlet noe til meg selv Nå er jeg 25, selvstendig næringsdrivende og med partner, og økonomi til å kle meg bedre. Jeg liker veldig godt en elegant og klassisk stil, men syns det er vanskelig å sammen antrekk. Jeg liker bilder hvor jeg kan se hele antrekk med tilbehør, og gjerne kjøpe hele.antrekket. Har dere forslag til nettsider eller har du tips til klesmerker som er trygge å gå for, for noen uten stilsans? Jeg vil veldig gjerne kle meg i mer kjoler og skjørt. En annen ting. Jeg syns det er lettere å kle seg klassisk og elegant høst/ vinter, men hvordan kle seg på vår/ sommer? Setter pris på all hjelp! Anonymkode: 201fa...14a hvis du kan ta deg råd til det ville jeg hyret en stylist og shoppinghjelp for å finne de rette plaggene. Jeg slet lenge med å finne min stil når jeg ble voksen/ litt forandret kropp, men det aller vanskeligste synes jeg er å faktisk finne de klærne jeg ser for meg at jeg vil ha Anonymkode: d28ae...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå