AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Barnet mitt var på tur med klassen. Hadde med seg ransel. Den ble glemt på stedet de var. Dette er info jeg har fått av ungen og jeg som prøver å finne ved ved å ringe steder. Det var litt viktige ting i den ranselen som barnet trenger på skole og hjemme. Skolen vet også at mitt barn har lett for å glemme . Har ekstra resussere på skolen . Har skolen noe ansvar eller må jeg erstatte alt inkldert skolebok . Anonymkode: 12a34...6de
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet mitt var på tur med klassen. Hadde med seg ransel. Den ble glemt på stedet de var. Dette er info jeg har fått av ungen og jeg som prøver å finne ved ved å ringe steder. Det var litt viktige ting i den ranselen som barnet trenger på skole og hjemme. Skolen vet også at mitt barn har lett for å glemme . Har ekstra resussere på skolen . Har skolen noe ansvar eller må jeg erstatte alt inkldert skolebok . Anonymkode: 12a34...6de Jeg vil si at dette er skolen sitt ansvar til syvende og sist. Hvilke klasse går barnet i ? Anonymkode: 188b6...d05 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Nå var jo barnet med klassen da det skjedde, og ikke med deg så vil tro det er skolen sitt ansvar. Skolen har kanskje forsikringer for slikt...? Anonymkode: 6fa75...333 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå