rumpeldunk Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Heisann... Kjoleen jeg mest sansynlig skal ha er pent utringet, og litt utringet bak. Vurderer å benytte meg av slik spray-bruning.... Sånn der en går inn i dusjkabinett.... Noen med synspungter og eller erfaringer? Og hva med smykke, jeg har et flott gullsmykke, og jeg har ett flott perlekjede....hv velger jeg den store dagen? Rumpeldunk...
Annie78 Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har og lyst til å være brun, men er din kjære brun? Ser litt rart ut på brudebildet om du er mye brunere enn han... Jeg tør ikke spraye meg brun, i frykt for at det skal smitte av.... Men noen sier visst at det går helt fint. Det er sikkert lurt å undersøke hos forskjellige salonger... :-)
Blueberry Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal sannsynligvis ta spray-bruning, selv om det er midt på sommeren, men jeg blir aldri brun. Har hørt flere som har gjort det, men du har vel bare noen uker igjen så det er kanskje lurt å ta d nå. Mtp smykke så kan du jo tenke på hva slags ørepynt du skal ha o.l. Jeg skal ha perleøredobber, tiara med perler og slør med perler i. Har et gullsmykke som passer, men har egentlig litt lyst på et smykke med et perleanheng. Prøv det sammen med kjolen og alt så ser du sikkert da hva som passer best. :-)
Miori Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Jeg planlegger også å ta spray-bruning.. Blir vanligvis ikke like brun i ansiktet som på resten av kroppen, så trenger litt hjelp til å jevne ut brunfargen. Ta det smykket som passer best til kjolen. Selv blir det perler i tiara og smykker. Mye perler på kjolem nin da!!! Lykke tul rumpeldunk!
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Har hørt flere som har gjort det, men du har vel bare noen uker igjen så det er kanskje lurt å ta d nå. Spraybruning er vanlig selvbruning, bare med annen påføringsmetode, så å ta det mange uker på forhånd, er det liten vits i, siden fargen sitter i 7-10 dager, med normal behandling av huden. Hvorfor ikke ta 3-4 ganger sol i ukene før, så ser du fresh, men ikke knallbrun ut?
Tulipan Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Hei! Jeg prøvde spray-brun til et bryllup jeg var i i fjor sommer. Trodde jeg skulle bli sååååå fin, men nei da . Jeg ble veldig skjoldete og litt gulaktig på enkelte steder. Og jeg hadde gjort alt somdisse damene sa jeg skulle gjøre. Skrubbet meg så godt som jg aldri har gjort før, ikke brukte jeg parfyme samme dag og ikke brukte jeg fuktighetskrem heller. Men gul og skjoldete ble jeg Dette var det ingen andre som så, kun meg selv. Tror jeg vil overveie det nøye :-? . Noe du kan gjøre er jo å prøve det en gang før brylluet. På den måten vet du om du blir gul, skjoldete osv eller om det blir helt perfekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå