Xstrella Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Lastet ned nye bankappen, men er nå sperret fra bankapp og nettsiden. Hvordan kunne det skje? Banken stengte klokken 15 så fikk ikke kjørt til de. Er minibanken sperret og nå da? Jeg må jo ha penger. 🤤
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Nei, kortet funker. Har opplevd det samme med kortet virket som normalt Anonymkode: 6f5c2...6af
Arabella Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 3 minutter siden, Xstrella skrev: Lastet ned nye bankappen, men er nå sperret fra bankapp og nettsiden. Hvordan kunne det skje? Banken stengte klokken 15 så fikk ikke kjørt til de. Er minibanken sperret og nå da? Jeg må jo ha penger. 🤤 Minibank er vel åpen hele døgnet?
Xstrella Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Minibank er vel åpen hele døgnet? Ja. Men rart de sperret både app og via nettsiden. Hadde jo kodebrikke og alt. Skulle laste ned deres nye app så gikk alt i stå. Håper minibanken ikke er sperret for meg da.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 4 minutter siden, Xstrella skrev: Lastet ned nye bankappen, men er nå sperret fra bankapp og nettsiden. Hvordan kunne det skje? Banken stengte klokken 15 så fikk ikke kjørt til de. Er minibanken sperret og nå da? Jeg må jo ha penger. 🤤 Du må logge inn på nytt med bankid når appen til banken kommer i ny utgave. Ligger det ikke riktig telefonnummer i bankens system, så må du inn via pc og ikke app for å endre telefonnummeret til nummeret du har appen på. Anonymkode: 8ad90...d6e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 Bare å ringe banken det Anonymkode: 56a0a...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå