AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Om noen så forbrukerinspektørene på nrk her om dagen, så tar det for seg om farlige stoffer i sminke. De kan være kreftfremkallende eller de kan gi høyere sjanse for alvorlig allergi. Noen som tenker over dette når de bruker og kjøper sminke? Personlig sluttet jeg å bruke sminke som 20-åring fordi jeg var bekymret for skaden de kunne gi. Det sies at kvinner har høyere sykefravær enn menn, hva om kvinner faktisk er sykere fordi de smører på seg mer lotions og sminke enn menn? Hva om kvinner utvikler oftere autoimmune sykdommer grunnet dritten de får i kroppen? Anonymkode: 53936...7f3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Om noen så forbrukerinspektørene på nrk her om dagen, så tar det for seg om farlige stoffer i sminke. De kan være kreftfremkallende eller de kan gi høyere sjanse for alvorlig allergi. Noen som tenker over dette når de bruker og kjøper sminke? Personlig sluttet jeg å bruke sminke som 20-åring fordi jeg var bekymret for skaden de kunne gi. Det sies at kvinner har høyere sykefravær enn menn, hva om kvinner faktisk er sykere fordi de smører på seg mer lotions og sminke enn menn? Hva om kvinner utvikler oftere autoimmune sykdommer grunnet dritten de får i kroppen? Anonymkode: 53936...7f3 Dette kan ikke kobles til autoimmune sykdommer. Anonymkode: bd358...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå