AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Man skulle tro at de fleste som er kjendiser (altså, kjente for noe) er det fordi de har et talent, men så har man en haug med disse menneskene som blir kjendiser ved å presse og trøkke ansiktet sitt inntil et kamera. De bare presser på og presser på for å være kjendiser, men har ikke et talent innen noe egentlig. Så da tolker man det dit at det er viktig for dem "å være med", koste hva det koste vil. Hvorfor gidder noen det? De driter jo bare seg selv ut. Anonymkode: e4938...248 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange velger å gi slike "kjendiser" så mye oppmerksomhet. Bladsmørere i aviser og på TV skriver / snakker jo selvfølgelig om de sakene som gir aller flest klikk, så det blir faktisk opp til leserne / forbrukerne å velge hva slags saker som skal få mest publisitet. Men når det er tåpelige rosabloggere og latterlige deltakere fra Paradise Hotell (og lignende sludder) som får mest oppmerksomhet fra leserne, så er det jo selvfølgelig slikt tull som får avis-artikler skrevet om seg... Anonymkode: 74261...d05 2
puppi Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Vet ikke Hvorfor ble så mange nazister. Hvorfor stemmer folk FRP. Livets mange små, men akk så store, spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 3 timer siden, puppi skrev: Vet ikke Hvorfor ble så mange nazister. Hvorfor stemmer folk FRP. Livets mange små, men akk så store, spørsmål. Men herregud a dem sitter jo regelrett og driter seg ut. Anonymkode: e4938...248
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange velger å gi slike "kjendiser" så mye oppmerksomhet. Bladsmørere i aviser og på TV skriver / snakker jo selvfølgelig om de sakene som gir aller flest klikk, så det blir faktisk opp til leserne / forbrukerne å velge hva slags saker som skal få mest publisitet. Men når det er tåpelige rosabloggere og latterlige deltakere fra Paradise Hotell (og lignende sludder) som får mest oppmerksomhet fra leserne, så er det jo selvfølgelig slikt tull som får avis-artikler skrevet om seg... Anonymkode: 74261...d05 Har du mulighet til å starte din egen tråd med det tror du? Supert. Anonymkode: e4938...248
Gjest Axl Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Hvorfor bruker noen barna sine for å bli kjendis lurer jeg på! Synes det er verre enn å drite seg ut.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 14 minutter siden, Axl skrev: Hvorfor bruker noen barna sine for å bli kjendis lurer jeg på! Synes det er verre enn å drite seg ut. Ja. Anonymkode: e4938...248
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 5 hours ago, puppi said: Hvorfor stemmer folk FRP. I mitt tilfelle fordi jeg ser veldig tydelig hvordan det har gått i andre land som hatt høy ikkevestlig innvandring. Ser man på bevisene er konsekvensene i disse dager like vanskelige å benekte som at global oppvarming er virkelig. Så enkelt var det. Når det gjelder TS sitt spørsmål tipper jeg de rett og slett får et kick av det. Det kan være en evolusjonsmessig fordel å få mye oppmerksomhet. De som får et slikt kick har gjort ting som har økt sjansen for å få barn, som sannsynligvis også vil få et kick av oppmerksomhet. Selv om mange synes man er en idiot kan det bli veiet opp for av den mye høyere eksponeringen mot potensielle partnere. Anonymkode: 557e7...2cf
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skulle tro at de fleste som er kjendiser (altså, kjente for noe) er det fordi de har et talent, men så har man en haug med disse menneskene som blir kjendiser ved å presse og trøkke ansiktet sitt inntil et kamera. De bare presser på og presser på for å være kjendiser, men har ikke et talent innen noe egentlig. Så da tolker man det dit at det er viktig for dem "å være med", koste hva det koste vil. Hvorfor gidder noen det? De driter jo bare seg selv ut. Anonymkode: e4938...248 Også har du de som bli "kjendiser" fordi de knuller noen første kvelden foran kamera , ALT for oppmerksomhet! Blir moro for de etterhvert ift jobbsøking og når de kanskje engang får barn. Endret 16. mars 2018 av Peonjenta
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Oppmerksomhetsbehov, og når de får penger og dekket oppmerksomhetsbehovet blir det en jobb for videre penger. Noen folk er desperate ja. Anonymkode: 706a1...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå