Grooo Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Si meg, skal det ikke alltid følge slikt angreskjema med en bokpakke på medlemsbok fra en bokklubb? Jeg fikk ikke det med pakken som kom i dag, og har lyst til å returnere boken...
Brudulja Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Det skal ligge med ja. Men det har jo ikke noe å si, er jo bare å sende den tilbake!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Har selv jobbet i bokklubb, og det er ikke noe problem å returnere en bok dersom angreskjema ikke har fulgt med pakken. Bare la originalgiroen ligge i pakken og betal returporto på posten så mottar bokklubben returen uten noe problem!
Grooo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2005 Jepp, regner med det går greit å returnere for det. Lurte bare på om det gikk å ringe og klage så mye at jeg får lapp med gratis retur....
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 Du har faktisk lengre angrerett når de ikke har lagt med noe angrerettsinfo
Grooo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2005 Jaja, det var da noe... Da gidder jeg ikke stresse med å sende den tilbake nå, reiser jo avgårde i morgen tidlig og er ikke tilbake før søndag 27. Da får det vente til etter det
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 Tror man har 3 mnd når ikke det følger med angrerettsloven
Grooo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2005 Jepps, stemmer nok det. Dessuten er jeg skammelig god på å overtale bokklubbdamer til å godta det jeg sier, så jeg får det stort sett som jeg vil når jeg ringer dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå