AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Tørr inneluft og rå uteluft, kombinert med graviditet og ekstra hormoner som påvirker det meste.. Huden er så tørr at den ser hvit ut! Så tips til god ansiktskrem, som gir fukt, ikke fett mottas med all verdens takk! Merker jeg har prøvd og ikke vært fornøyd med eller reagert på; Garnier, Loreal, Nivea, Elizabeth Arden, AquaDerma, Forever living, Dead Sea Minerals, Clinique. En god skrubb for å fjerne død hud setter jeg også pris på tips om Anonymkode: 82c7c...5c7
Martbart Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 rituals sin bodylotion funker veldig fint for meg som har sykt tørr hud.. holder men en smøring i døgnet og når det gjelder skrubb ville jeg gått for soap&glory flake away, jeg sliter litt med nupper på overarmene og de blir så i si borte etter en lett skrubb i dusjen <3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Clarins Hydra-Essentiel er HELT fantastisk Anonymkode: 5118f...471
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Denne har vært redningen min https://www.apotek1.no/produkter/avene-tolerance-extreme-ansiktskrem-torr-hud-50ml-846587p Anonymkode: ddbe2...afa
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tørr inneluft og rå uteluft, kombinert med graviditet og ekstra hormoner som påvirker det meste.. Huden er så tørr at den ser hvit ut! Så tips til god ansiktskrem, som gir fukt, ikke fett mottas med all verdens takk! Merker jeg har prøvd og ikke vært fornøyd med eller reagert på; Garnier, Loreal, Nivea, Elizabeth Arden, AquaDerma, Forever living, Dead Sea Minerals, Clinique. En god skrubb for å fjerne død hud setter jeg også pris på tips om Anonymkode: 82c7c...5c7 Srubbe vintertørr hud i tillegg til at huden er påvirket av graviditetshormoner er galskap. Ta deg en tur på apoteket og kjøp La Roche Posay eller Aderma krem for tørr ansiktshud eller den kremen som kan brukes av alle selv de på Stråling Apobase. Å påføre huden en hel masse produkter med diverse innhold når du er gravid det hadde jeg aldri gjort. (Alternativt finner du også rimeligere gode apotekkremer på 123apotek.no også produkter beregnet på gravide.) Anonymkode: aaa48...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 Vil bare gi tilleggstips om at det er lurt å begrense håndvasken om mulig. Selvsagt ikke om du har bæsjet osv, men om du kan unngå å bli skitten slik at du må vaske hendene så er det et pluss. Om du har noen i huset med mindre tørre hender, så kan gjerne de vaske gulv og ta oppvasken disse månedene. Husk å kjøpe en mild håndsåpe som ikke tørker ut huden. Jeg bruker være forsiktig med såpebruk også Vær sikker på at du trenger håndkrem. Du trenger ikke smøre på om du er litt tørr en dag, ofte går det over av seg selv etter 4-6 dager når huden har tilpasset seg det tørre miljøet. Det gjelder ikke alltid, selvsagt, men om du begynner med håndkrem når huden ellers ville klart seg selv, så utvikler du gjerne tørrere hud som er vanskeligere å bli kvitt. Disse tipsene fungerer veldig bra for meg. Vi har kuldeeksem i familien men i vinter har jeg hatt totalt 5 dager med eksemhud og ellers sluppet unna. Ellers så bruker jeg anglamark håndsåpe og håndkremen under. Men har bare brukt den 3 ganger i år fordi huden min har vært bra i år. Green people selger produkter med fokus på å ikke bruke skadelige stoffer, samt at de er dyrevennlige og de gir 10% av fortjenesten til veldelighet. Anglamark sin såpe ble testet og de fant ingen skadlige stoffer http://www.greenpeople.no/okologisk-miljovennlig-hud-pleie-produkter/help-at-hand.html http://www.side2.no/helse/sapetesten------disse-stoffene-gir-en-helt-undvendig-risiko/3423227991.html Anonymkode: 0c1e6...8ea
Gjest padawan Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Jeg har stedvis ganske tørr hud og bruker ACO Miniderm som funker fint til dette. Jeg har en fra Elizabeth Arden men den husker jeg ikke navnet på i farten. Kan sjekke når jeg kommer hjem.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 Jeg anbefaler også Minderm, Aderma og ev. Canoderm. Anonymkode: a9863...5a7 1
Nesly Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 I mine øyne er ingen av de merkene du nevner gode produkter til ansikt.. Min favoritt nå vinterstid er decleor collagen lift rich (til tørr hud). Den er dyr, men veldig drøy, verdt pengene! Husk en god nattkrem og!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Exuviance. Beste jeg har prøvd noen gang. Anonymkode: 18b5e...1ae
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 Sublime skin kremen og essentiel peeling eller noe sånt den heter. Drøy i bruk. Anonymkode: 7e9ed...a88
Gjest Cremen Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Exuviance. Beste jeg har prøvd noen gang. Anonymkode: 18b5e...1ae Ja, denne gir god fukt!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #14 Skrevet 16. mars 2018 Decleor hydra floral rich cream, Matis Delicate moisturizing cream, Emergin C Organics Phytocell cream og Matis Fundamental Beautifying cream er alle veldig gode fuktighetskremer for fuktfattig hud. Og jeg har alltid en av disse i høst/vintermånedene. Men hvis du er så fuktfattig, så kan det virke som om du trenger ett fuktgivende serum i tillegg. Det vil hjelpe desto mer. Noen gode her er Decleor Neroli essence, Matis Optimal moisturizing serum og Emergin C Organics Phytocell serum er alle gode på fukt. En skrubb er absolutt nødvendig hvis du sliter med tørr eller fuktfattig hud. Det vil hjelpe huden å bedre ta opp serum og krem i etterkant. Min absolutte favoritt var fra MD Formulations, og den får man dessverre ikke tak i her i Norge lenger. Og noen fullgod erstatning har jeg dessverre ikke funnet. Men jeg liker godt The Body Shop sin Vitamin c microdermabrasion. Du burde ha en god fuktmaske også. Her er det masse å velge mellom, og det er litt opp til hver enkelt hva de liker. Det kan være en fuktmaske du tar på en viss tid og så vasker av, en nattmaske eller en fuktgivende sheetmask. Mine favoritter er: Matis responsé youth hydrating mask, GlamGlow hydrating treatment, Origins drink up intensive overnight treatment og Erborian Bamboo waterlock mask. Disse kan alle brukes som ett tykt lag som vaskes av, eller som nattmaske du sover med. Sheetmasks finnes det utallige av, så der har jeg ingen favoritt, men de er supre på å gi huden ett fuktboost hvis du velger en som er hydrating. Anonymkode: 4f8ce...d89
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #15 Skrevet 19. mars 2018 Jeg har sliti mye med akne og tørr/fet hud, altså ganske kombinert. Har brukt mange kr på hudprodukter, men er først nå de to siste årene jeg har funnet noe jeg trives med og som virkelig er drøye. Kan være de er litt dyre, men virkelig verdt det om du vil ta vare på huden. Jeg bruker også en ansiktsmaske som er en scrub, fra JorgObè, veldig fornøyd med den også.https://www.coverbrands.no/lait-creme-concentre-75ml Veldig god dagkrem jeg bruker både under sminke, eller uten! Veldig godhttps://www.sephora.com/product/100-percent-pure-argan-oil-P218700?skuId=1121797&icid2=products grid:p218700 Denne oljen bruker jeg etter jeg har brukt ansiktsrens om kvelden, jeg sverger til den!!!! https://www.lushnorge.no/produkt/ansikt/fuktighetskrem/celestial Denne har jeg også veldig god erfaring med, veganske naturvennlige produkter fra Lush (jeg bruker også ansiktsrens derfra). Anonymkode: 0c3c6...94d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #16 Skrevet 19. mars 2018 Jeg har skitt mye med veldig tørr hud i ansiktet og sverger til clarins hydraquench. Anonymkode: d50b3...ce7
Gjest SelinaKyle Skrevet 19. mars 2018 #17 Skrevet 19. mars 2018 Chanel Sublimage. Forbanna dyr, men helt fantastisk, og er veldig drøy i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå