Gå til innhold

Noen som har vært i liknende situasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere møter noen dere er oppriktig interessert i, men dere har forskjellige barneuker og avstand spiller en rolle. Altså ingen mulighet for vanlig date eller å tilbringe noe særlig kvalitetstid sammen. Connection mellom dere er veldig bra, men tiden til å møtes er nesten umulig å få til.

Har noen erfaring med dette?

Anonymkode: f6655...a56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere møter noen dere er oppriktig interessert i, men dere har forskjellige barneuker og avstand spiller en rolle. Altså ingen mulighet for vanlig date eller å tilbringe noe særlig kvalitetstid sammen. Connection mellom dere er veldig bra, men tiden til å møtes er nesten umulig å få til.

Har noen erfaring med dette?

Ja.. det gikk ikke. Noen ganger møter man noen det bare ikke går an å være sammen med. Du finner nok noen som passer din livssituasjon 😊

Anonymkode: 9c527...c92

AnonymBruker
Skrevet

Frykter det samme her, takk for svar. Vi/han er egentlig bestemt på å få det til, men jeg tviler.

TS

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frykter det samme her, takk for svar. Vi/han er egentlig bestemt på å få det til, men jeg tviler.

TS

Det er ikke noe gøy. Men hvordan har dere komt dere dit dere er nå når det er så umulig da? 🤔 Jeg og han jeg datet bodde faktisk bare 30 min fra hverandre, så man skulle tro at man kunne få det til på et eller annet vis da. Men det var ikke sjans i havet. Hvor stor avstand er det mellom dere?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjent hverandre lenge, via venner og delvis via jobb. Han bor ca halvtime unna han også. Altså det er ikke snakk om en tilfeldig fyr jeg fant på nettdating. Vi får det til kanskje en gang i uken, men får ikke mer enn halvtime/time sammen, så må vi dra da vi ikke vil la barna være alene så lenge eller tyne barnevakten mer enn vi må. Det som bekymrer meg, er at vi ikke har kvalitetstid sammen og derfor ikke tid til å etablere noe på ordentlig. Vi snakker om å presentere hverandre for barna etter hvert for at dette skal bli lettere, men når det vil skje, vet jeg ikke. Kanskje jeg bare skal senke skuldrene og avvente litt til? Vi har holdt på i noen måneder.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjent hverandre lenge, via venner og delvis via jobb. Han bor ca halvtime unna han også. Altså det er ikke snakk om en tilfeldig fyr jeg fant på nettdating. Vi får det til kanskje en gang i uken, men får ikke mer enn halvtime/time sammen, så må vi dra da vi ikke vil la barna være alene så lenge eller tyne barnevakten mer enn vi må. Det som bekymrer meg, er at vi ikke har kvalitetstid sammen og derfor ikke tid til å etablere noe på ordentlig. Vi snakker om å presentere hverandre for barna etter hvert for at dette skal bli lettere, men når det vil skje, vet jeg ikke. Kanskje jeg bare skal senke skuldrene og avvente litt til? Vi har holdt på i noen måneder.

TS

Åja, er de så store at de kan være litt alene? Han jeg datet hadde en datter på 17 som kunne være hjemme med sønnen på 9 så han kunne dra på besøk til meg, men jeg har et barn på 2 år med magetrøbbel som våknet / våkner mye på kveldene, så det var vanskelig å få til.. når det passet for han så passet det ikke for meg. Kom oss liksom ingen vei. Holdt på slik i 5 mnd før det ikke gikk lenger, stod helt fast. Ville ikke inkludere barna når det var så usikkert heller. Men han eller du kan ikke bytte uker da?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så dere fikk ikke til å møtes i det hele tatt?

Vi har barn som er store nok til å være alene par timer om gangen, men vi gjør det naturligvis ikke hver uke. Ofte kommer skole, fritidsaktivitetene til barna i veien også. Det kjenner du jo sikkert selv til. Altså vi er enige om en felles kurs fremover, ønsker det begge to, men kommunikasjon på meldinger og telefon over lang tid fører til usikkerhet hos begge tror jeg. I det ene øyeblikket er jeg mer distansert enn ham, og omvendt. Så møtes vi og er sammen og alt virker bra, helt til neste gang en av oss begynner å trekke seg (tilsynelatende). Det skal sies at jeg nok overanlyserer til tider.

Å bytte uker er for tidlig, jeg vil først vite at dette er noe vi virkelig skal satse på. Vi har snakket om det at vi på sikt skal bytte uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...