Erikaieeg Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Hei jeg har kjøpt meg en russe bukse men den er alt for liten, lommene bak på busen går halvveis på rumpe ballene mine, og lårene er veldig stramme og jeg får ikke kneppet igjen den ene siden på buksen når jeg tar den på, Jeg har prøvd å ta varmt vann på og fikk hjelp å dra i den fra en venn, og jeg tok den på mens den var blaut, men den passer enda ikke. Så jeg lurte på om noen av dere hadde noen tips til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Kanskje du kan få byttet den med noen som har kjøpt for stor russebukse og som trenger den str som har i din russebukse? Anonymkode: 989d0...7ed
ablaze Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Prøv å klag, men det kan bli vanskelig når du har gjort mer enn å ta den på. Ellers så må du sy den om (legg i et fint stoff f.eks) eller kjøpe ny
annebanane Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Hadde samme problem tilbake i tiden. Bestemor var snill og la inn et stykke på hver side av buksen min slik at den passet lårene og baken.
Maleficenta Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 10 timer siden, Erikaieeg skrev: Hei jeg har kjøpt meg en russe bukse men den er alt for liten, lommene bak på busen går halvveis på rumpe ballene mine, og lårene er veldig stramme og jeg får ikke kneppet igjen den ene siden på buksen når jeg tar den på, Jeg har prøvd å ta varmt vann på og fikk hjelp å dra i den fra en venn, og jeg tok den på mens den var blaut, men den passer enda ikke. Så jeg lurte på om noen av dere hadde noen tips til hva jeg kan gjøre? Hvorfor har du styra så mye? Hvorfor fikk du ikke bare bytta den når du hadde prlvd den? Gikk ikke det an? Vittig hvordan russemoten har endra seg. Før var det umulug at russebuksa var fir stram. Den skulle msn omtrent svømme i når jeg var russ 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 Er det Russeservice du har bestilt fra? Erfaringen min var at buksen utvidet seg en del under bruk, men om du ikke får den igjen er det selvsagt litt verre. Siden du har prøvd å strekke den, får du ikke byttet. Alternativene blir da å sy inn ekstra stoff, bytte med noen som har en for stor bukse, eller bestille en ny og akseptere at de pengene er tapt. Anonymkode: 4714e...28e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 På Friday, March 16, 2018 den 8.48, Erikaieeg skrev: Hei jeg har kjøpt meg en russe bukse men den er alt for liten, lommene bak på busen går halvveis på rumpe ballene mine, og lårene er veldig stramme og jeg får ikke kneppet igjen den ene siden på buksen når jeg tar den på, Jeg har prøvd å ta varmt vann på og fikk hjelp å dra i den fra en venn, og jeg tok den på mens den var blaut, men den passer enda ikke. Så jeg lurte på om noen av dere hadde noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan du ikke bare presse russebuksen helt på. Deilig å gå i en helt åletrang russebukse. Kult er det også Anonymkode: 850f7...21a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå