Gå til innhold

Hvordan bli tiltrukket av kona? (Veldig tynn)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 25 år og var 24 og 25 da vi møttes. Hun har alltid vært veldig tynn, veier kun 47 kilo. Da vi møttes, var hun utrolig sexy, bittesmå faste pupper og spretten petite kropp. Nå, som 50-åring finnes hun ikke tiltrekkende. Det er knokler overalt. Når jeg tar henne bakfra, kjenner jeg hoftebeina mot mine lår. Når hun rir meg ser jeg ribben gjennom puppene. Som nå bare er skinnfiller. Jeg klarer ikke å tenne på henne! 

Vi har snakket om dette. Hun savner initiativ til sex og hun savner sex. Det gjør jeg også! Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre her? Jeg elsker henne, men finner den tynne kroppen frastøtende.

Hun prøver å spise mer for å legge på seg men jeg ser jo at det er vanskelig når man har spist lite hele livet. Hun har også hjertesykdom hos begge foreldrene så hun bør kanskje ikke gå opp så mye? Stakkars, for min skyld propper hun i seg masse usunn mat, men blir ofte kvalm etterpå..

Hva kan jeg gjøre? Jeg vil ikke forlate henne men jeg må jo ha sex også!

Anonymkode: 0d3ad...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Close your eyes and think of England. Øh, jeg mener Norge. Må du se så mye på henne? Prøv heller å fantasere om en kropp som tiltaler deg mer. Det trenger ikke hun å vite noe om, og det er jo henne du elsker når det kommer til stykket selv om kroppen ikke helt matcher personligheten hennes. Jeg måtte ty til det trikset da mannen gikk veldig opp i vekt for noen år siden, og det fungerte greit.

AnonymBruker
Skrevet

Har hun noen vitamin- og mineralmangler? Noen mangler kan hindre at hun tar opp næring og kan redusere apetitten, blandt annet. Har fastlegen hennes reagert på vekta? Er hun aktiv, eller trener hun?

Ikke press på med usunn mat, men prøv å gradvis øke porsjonene. Prøv eventuelt å lage mere mat som gir henne det hun mangler (altså ikke kun slik mat). Mangler hun jern for eksempel, så er det mye av det i rødt kjøtt, og noe av det i spinat. Dere kan søke på vitaminer og mineraler på Google.

Synes du burde være tiltrukket av henne, men 47 kg hørtes lite ut, uten at vi vet hvor høy hun er. Tenker mest på helsa hennes her og tror du vil bli mere tiltrukket igjen når hun oppnår en sunnere vekt for henne.

Anonymkode: 10d4e...2f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter 25 år er det kanskje på tida å lære seg å elske personen og ikke bare kroppen..herregud.

Anonymkode: 24a69...e72

Det er faktisk ikke noe man kan styre, Hva kan tenner på. 

Anonymkode: c62b0...e78

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, hun er 155 cm. Sunn og frisk, mangler ingen vitaminer.

AnonymBruker
Skrevet

Trener hun? 

En veldig slank kropp som er trent og har muskler har mere former enn en utrent tynn kropp. Rumpa blir f.eks større. 

At hun har små pupper er som det er, men etter så lang tid sammen så burde du klare å akseptere det. 

Anonymkode: ef712...c26

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser du akkurat lik ut som du gjorde da du var 25 da? 

De fleste menn i 50-årene har fått pondus og mindre spenst i kroppen. 

Anonymkode: ef712...c26

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

få deg ei på si da, herregud hun trenger da ikke vite det😊

Anonymkode: 7a3d2...ee5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, hun er 155 cm. Sunn og frisk, mangler ingen vitaminer.

47 kg på 155 er normalvekt. Hun har BMI på 19,6.

• Liker 21
Skrevet

Hun er tydeligvis veldig slank og hadde sikkert hatt godt av å legge på seg litt. Kan hun gå på Grete Roede og spise seg opp? Det er sunn mat, med lite fett i. Da trenger hun ikke bekymre seg for hjertet. Hun må selvfølgelig spise mer, og om hun får til det, er kanskje avhengig av om hvor mye hun selv vil opp i vekt og er villig til å jobbe for det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke noe man kan styre, Hva kan tenner på. 

Anonymkode: c62b0...e78

Noen seksuelle preferanser er sykelig. Sånn som ts sine. Kona hans er liten og nett, men normalvektig. Da trenger han en psykolog, mer enn kona trenger å tvangsspise på seg lovehandles eller hjerteinfarkt for å tilfredstille han. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis kona hadde vært liten og feit så hadde han ikke trengt psykolog? Nei, det er faktisk ikke bare å ta seg sammen. Han har tent på henne før, mensom han sier er det å ha sex med et beinrangel ikke mye sexy. Jeg er normalvektig, men ser jeg kvinner som er tynnere enn meg med synlige bein så syns jeg det faktisk er ekkelt. 

Anonymkode: f5496...e33

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen seksuelle preferanser er sykelig. Sånn som ts sine. Kona hans er liten og nett, men normalvektig. Da trenger han en psykolog, mer enn kona trenger å tvangsspise på seg lovehandles eller hjerteinfarkt for å tilfredstille han. 

I alle dager! Det er da ikke noe sykelig ved å finne knoklete eller overvektige kropper noe avtennende!? Jeg tror det er veldig vanlig, men det er jo som vi ser her i tråden ikke helt stuerent å si det høyt. Ellers i naturen signaliserer en mager og knoklete kropp sykdom eller aldring, og ingen av de to er kjent for å være turn-ons.

Selv om en person er innenfor normalvektområdet kan vedkommende selvfølgelig se mager ut og ha ribben som stikker ut. Seksualitet er en sammensatt greie og det er lite konstruktivt å dytte på en person som sliter med å tenne på partnerens kropp skam. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun bør jo trene styrke, akkurat som du bør. 

Anonymkode: 6c077...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du tar over matlaginga og lager masse pasta og mat med feite sauser, ordentlig kost fra bunnen av. Da legger man fort på seg, samtidig som det smaker godt og ikke blir kvalmt.

Anonymkode: 48374...f60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig at hun må presse i seg helsefarlig mat for å tenne mannen sin. Men hun kan klart øke kaloriinntaket. På helsekosten har de næringsdrikker man kan drikke ved siden av et normalt inntak av mat. Det kan hun prøve. I tillegg kan dere melde dere inn i treningsstudio sammen, sånn at hun kan få litt muskler på kroppen. Det hjelper :) 

Anonymkode: c29af...f5f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun har normal BMI, som andre skriver over her. Man kan være veldig tynn, men fortsatt være innenfor normalvektsområdet - slik kona til TS er. Man kan virkelig ikke tvinge seg selv til å tenne seksuelt på gamle knokler og hudfiller samme hvor høyt man elsker kona si. På samme måte som man ikke kan tvinge seg selv til å tenne seksuelt på partneren sin hvis h*n legger på seg 30-40 kg heller og blir bælfeit. 

Anonymkode: 8170c...857

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lukter troll, jeg var 47kg for et par år siden og lik høyde, og det er ikke bare knokler ass. Normalvekt. Viste bare litt av hoftebeina.

Anonymkode: dc304...aa7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Lukter troll, jeg var 47kg for et par år siden og lik høyde, og det er ikke bare knokler ass. Normalvekt. Viste bare litt av hoftebeina.

Anonymkode: dc304...aa7

Og da var du 50 år også? Folk har ekstremt forskjellige kropper til tross for at man kan ha noenlunde lik høyde og vekt. Muskelmasse og beinbygning spiller også inn. Dersom jeg tar av 5-6 kg vil jeg få tilsvarende BMI. Da ville jeg sett forferdelig ut. Knoklete og med slafsete hudpupper og hengerumpe.

Anonymkode: 8170c...857

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...