Gå til innhold

HASTER! hvilken str i russedress????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente som er nødt til å bestille russedress fort som svint, skal vær russ nå denne våren. Har ikke prøvd på skolen da russeservice besøkte.  Jeg er 177 cm høy men har smale hofter og benbygning. Ifølge målene på midje/bryst/hofter bør jeg ha XS i str, men er redd det blir for kort. Lårmålene for XS er litt for små, men var veldig rare størrelser og mål. Låromkrets på 52 cm og midje på 74 for XS henger jo ikke sammen i det hele tatt...

Lurer derfor på om å kjøpe XS i unisex siden den er bittelitt større og lengre. I work and play heldressen. Har noen erfaringer????

Anonymkode: 4dbb7...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill heller for stor enn for liten. En heldress holder seg jo oppe uansett, og lett å brette opp bena. + fordel å ha plass til ullundertøy under. 

Skrevet

Datteren min var russ for to år siden, så jeg husker at dressene var store i størrelsen. 

Hun hadde den slimfit selebuksen, lurte på om hun skulle bestille XS (som er den størrelsen hun bruker til vanlig) eller S. Hun gikk for XS, og den var stor. 

Men hvis du bestiller heldress så gjør det kanskje ikke noe om den er for stor? Da kan du bare knyte ermene rundt livet hvis du tar av overdelen. Med selebuksen så gikk russen her med flippen/overdelen ned (hvis du skjønner hva jeg mener, elendig til å forklare..), så da måtte dressen sitte godt på hoftene sånn at ikke buksa skled ned. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...