Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Hei! Bare lurer på om dere har noen gode ideer til litt originale bryllup (ikke borgerlig)? Hørte om noen som hadde giftet seg i friluftskirken på Jomfruland for eksempel. Hørtes veldig fint ut, synes jeg. På forhånd takk for innspill!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Hei. Nå vet jeg ikke helt hvor i landet du tenker på å ha bryllupet, men i Oslo er det ihvertfall ganske vanskelig å få kirken med på noe som ikke er i de vanlige kirkene. I Oslo kan man få kirken med på vielse på Hovedøya eller i Maridalen, ellers må man ha vielsen innendørs i vanlige kirker. En ting vi vurderte som vi ikke gjennomførte av forskjellige grunner, var imidlertid å gifte oss i et av kapellene inne i marka. Her i Oslo har vi Østmarkskapellet, Lillomarkskapellet og Nordmarkskapellet. Det synes jeg hadde vært romantisk. Grunnen til at vi valgte dette bort, var at det ble veldig vanskelig å få kjøretillatelser inn i skogen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Tenkte først og fremst på i området Oslo-Drammen- Tønsberg, men er også åpen for andre steder bare det ikke blir altfor langt å reise
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Domkirkeruinene på Hamar er fantastisk vakre!!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet om noen som har giftet seg utendørs på Engø Gård på Tjøme. Fantastiske omgivelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå