Gå til innhold

Jeg elsker å være kjedelig, vrien, vrang og sær!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I kontrast til "alle" andre som liker å reise, få partnere, barn, gode karrierer og materielle saker, så fronter jeg alltid det motsatte..

Jeg sier at "jeg ikke er så glad i å reise", "ser ikke poenget med å gifte seg", "tror ikke jeg skal ha barn", "gidder ikke å utdanne meg til arbeidsledighet", og liknende.

Syns rett og slett det er morsomt, og det gir meg mye! Noen andre som er slik?

Anonymkode: 0fbf9...8c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jeg er slik, men synes ikke det er noe morsomt og skulle helst ønske jeg så glede i slike ting som de fleste andre gjør. Men nå gjør jeg det ut av depresjon og ikke underholdning.

Anonymkode: 48854...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er måten du får etterlengtet oppmerksomhet på så.

Anonymkode: 789d8...581

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du trasser på trass? Og må alltid si det motsatte av alle andre, selv om det kanskje ikke er det du mener? :klo:

Anonymkode: fd910...a44

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det du sier er da ikke noe spesielt.. 

Å alltid si det motsatte av andre var forøvrig noe jeg drev med i puberteten.

Anonymkode: c53ef...19a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det bare er på trass så merker jo folk det. Da er det bare stakkarslig. Om det faktisk vsr hold i det hadde saken vært en annen.

Anonymkode: 7a11e...527

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whiskey hangover
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I kontrast til "alle" andre som liker å reise, få partnere, barn, gode karrierer og materielle saker, så fronter jeg alltid det motsatte..

Jeg sier at "jeg ikke er så glad i å reise", "ser ikke poenget med å gifte seg", "tror ikke jeg skal ha barn", "gidder ikke å utdanne meg til arbeidsledighet", og liknende.

Ikke på trass, men jeg er ikke som alle andre jeg er tross alt èn person. Jeg liker ikke å reise, fordi jeg har reist mye og nå liker jeg meg best hjemme. Jeg skal ikke gifte meg, fordi det er bortkastede penger. Og jeg trenger ikke en signatur på et papir, for å bo med noen. Jeg skal ikke ha barn, fordi jeg liker ikke barn. Og jeg vil ha fritid, og gjøre som jeg vil. Utdanning er lurt, ingen planlegger å bli naver. Det er da ikke noe liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tipper du har en tendens til å tiltrekke deg dominante menn som ender opp med å behandle deg dårlig, ts

Anonymkode: e70f1...695

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner et par sånne menn, kanskje vi ble venner fordi jeg også føler meg annerledes og blir lei av folk som bare jatter med på autopilot, smiler falskt og snakker i klisjeer... 

Etter en stund begynte de imidlertid å irritere meg. Hva er vitsen med å si det motsatte og gå mot strømmen konsekvent, uten å tenke over hva man gjør egentlig? Det blir jo egentlig det samme, man kverulerer og gjør ting BARE for å være annerledes, og det blir egentlig ikke særlig autentisk. Hører på musikk som ingen andre liker, f eks, og hvis andre begynner å like den så slutter han og finner et annet sært garasjeband. 

Spesielt han ene, skal alltid gå sine egne veier, og ender bokstavelig og billedlig talt opp med å kave i kratt og plumpe i myrhull. 

Ett par turer med ham fikk meg til å gå i meg selv, og innse at oppmerkede stier oftest gir finere turer med mindre strev og bedre utsikt. Og at kanskje, hvis det er noe mange liker og er enig om, så kanskje det er fordi det faktisk er noe bra. Det er jo uansett masse valgmuligheter, og man kan jo tenke selv også, selv om man lytter til, respekterer og lærer av andre 😊

Anonymkode: 154c0...34c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

forferdelig barnslig

Anonymkode: 9e6d2...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ble jeg skikkelig provosert. En person som ikke liker å reise og forbli singel og barnløs. 

Vent. Forresten. Jeg bryr meg visst forferdelig lite om andres valg, så lenge de ikke prakker dem på andre.  

Endret av bortebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er heller ikke interessert i reising og familieliv, men det er utav interesser, og ikke for det er morsomt.

Syns derimot alle burde ta en form for utdanning, det er det mest verdifulle jeg har. Ikke bare for jeg har en grad, men for alt jeg lærte, alle folkene jeg møtte og hva jeg lærte om meg selv og kognitive evner. 

Å basere alle sine livsvalg på å gjøre seg vrang høres ut som noe du kanskje kan snakke med en psykolog om. Men du mener sikkert det helt motsatte her og.

Anonymkode: 37a3b...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...