Gjest fimlene Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 er det noen som vet om denne puddingen kan oppbevares lenge i kjøleskap. kan man llage den god tid før selskapet.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 er det noen som vet om denne puddingen kan oppbevares lenge i kjøleskap. kan man llage den god tid før selskapet. Går greit å lage dette iallefall en dag før. Jeg tror du skal passe på om du setter den i kjøleskapet. Har en mistanke om at den kan ta smak av andre matvarer.
Arwen Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Går greit å lage dette iallefall en dag før. Jeg tror du skal passe på om du setter den i kjøleskapet. Har en mistanke om at den kan ta smak av andre matvarer. Det er jo bare å ha tett lokk eller pose rundt det da. Jeg oppbevarer alltid karamellpuddingen over natta i kjøleskap.
ashera Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Synes karamellpudding bør lages dagen før, jeg. Da setter smaken seg bedre.
Arkana Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Synes karamellpudding bør lages dagen før' date=' jeg. Da setter smaken seg bedre.[/quote'] Enig. Vi lager karamellpudding til jul, den varer nå flere dager den.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 To tre dager i tette boks er da ikke noe problem..... *kom på at jeg skal lage karamellpudding til neste helg!*
Gjest fimlene Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 heisann der fikk jeg endelig svar. tror jeg lager desserten på fredag altså 2 dager før dåpen. har egentlig lyst til å lage den på onsdag men det blir jo 3 dager :klø: tusen takk dere er toppen
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Fredag passer sikkert bra Pass på at du ikke smelter sukkeret for "hardt", da blir det brentsmak. Jeg pleier å jukse litt, ta fifty fifty med smeltet sukker og Freia karamellsaus
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #9 Skrevet 18. februar 2005 Enig. Vi lager karamellpudding til jul' date=' den varer nå flere dager den.[/quote'] Karamellpudding som varer flere dager???? - jøss - her i huset forsvinner den i det den er servert.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #10 Skrevet 19. februar 2005 Karamellpudding som varer flere dager???? - jøss - her i huset forsvinner den i det den er servert. Hemmeligheten er å lage myyyyyyye.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå