Gå til innhold

karamellpudding

Anbefalte innlegg

Gjest fimlene
Skrevet

er det noen som vet om denne puddingen kan oppbevares lenge i kjøleskap. kan man llage den god tid før selskapet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
er det noen som vet om denne puddingen kan oppbevares lenge i kjøleskap. kan man llage den god tid før selskapet.

Går greit å lage dette iallefall en dag før. Jeg tror du skal passe på om du setter den i kjøleskapet. Har en mistanke om at den kan ta smak av andre matvarer.

Skrevet

Går greit å lage dette iallefall en dag før. Jeg tror du skal passe på om du setter den i kjøleskapet. Har en mistanke om at den kan ta smak av andre matvarer.

Det er jo bare å ha tett lokk eller pose rundt det da. Jeg oppbevarer alltid karamellpuddingen over natta i kjøleskap.

Skrevet

Synes karamellpudding bør lages dagen før, jeg. Da setter smaken seg bedre.

Skrevet
Synes karamellpudding bør lages dagen før' date=' jeg. Da setter smaken seg bedre.[/quote']

Enig. Vi lager karamellpudding til jul, den varer nå flere dager den.

Skrevet

To tre dager i tette boks er da ikke noe problem.....

*kom på at jeg skal lage karamellpudding til neste helg!* :hoppe:

Gjest fimlene
Skrevet

heisann der fikk jeg endelig svar. tror jeg lager desserten på fredag altså 2 dager før dåpen. har egentlig lyst til å lage den på onsdag men det blir jo 3 dager :klø:

tusen takk dere er toppen :hoppe:

Skrevet

Fredag passer sikkert bra :wink:

Pass på at du ikke smelter sukkeret for "hardt", da blir det brentsmak. Jeg pleier å jukse litt, ta fifty fifty med smeltet sukker og Freia karamellsaus :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Enig. Vi lager karamellpudding til jul' date=' den varer nå flere dager den.[/quote']

Karamellpudding som varer flere dager???? - jøss - her i huset forsvinner den i det den er servert. :ler:

Skrevet

Karamellpudding som varer flere dager???? - jøss - her i huset forsvinner den i det den er servert. :ler:

Hemmeligheten er å lage myyyyyyye....... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...