puppi Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Hei, traff ei trivelig jente sist helg, etter å ha pratet med henne en stund på en dating-app (quizkampen). Vi hadde utvekslet flere bilder, og jeg syntes dette virket som ei pen og grei jente, ikke stup-forelsket men interessert nok til å kunne se hvordan det går. Uansett, vi tar en klassisk date der vi møtes for noen øl, og selv om jeg unektelig hadde det hyggelig og trivdes stort i hennes nærvær, så kjente jeg dessverre verken noen gnist eller videre interesse for henne. Ikke forhold ei heller seksuelt. Har nå denne uka etter beste evne prøvd å kommunisere dette til henne, at jeg hadde det hyggelig, men jeg ikke lengre føler meg tiltrukket av henne, så vil hun ikke akseptere dette. Hun spør og gnåler i det evige om hva hun gjorde galt, om hun ikke så bra nok ut (hvilket hun gjorde), om jeg ble skuffa av henne osv. Og selv om jeg gjentar meg selv i det evige, om at nei jeg ble ikke skuffa og hadde det fint, så fortsetter hun med oppfølgingsspørsmål om hvorfor og hvordan og hva hun kunne gjort annerledes. Merket jeg blir sprø av dette, og lurer på om det beste for alle, bare hadde vært å ghoste? Virker nesten som at det at jeg fortsetter svare henne, på en høflig og respektfull måte, gjør at hun tror det fortsatt er en mulighet for oss to?! Jeg bare spør ...
Mona123 Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Hvis du har gitt henne grunnen, og har uttrykt det på en ryddig måte og hun fortsatt maser er det bare å droppe henne. Lukter issues lang vei og det er ikke verdt det. Du har jo forsøkt å snakke med henne og hun må respektere ditt valg. Jeg hadde bare slutter å svare på maset. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Nei, hva i all verden får deg til å tro det hadde vært bedre å ghoste henne så hun følte seg som et null og som verdens styggeste og minst respekterte kvinne???? Hun spør deg om disse spørsmålene for å lære og vokse på det, ikke for å stille deg til veggs. Menn som har tendens til å aldri komme videre med damer pleier også å spørre damer og venninder om hva de kan ha gjort galt, og da svarer man for å rådgi og ikke for å kritisere. Enten så svarer du hun å sier hva hun gjorde som gjorde at du ikke følte noe gnist, om det var noe spesielt, som f eks at hun stilte lite spørsmål, sa for lite om seg selv, pratet for mye overfladisk, stemte på feil politisk parti etc. eller så sier du at det ikke har noe med noe hun gjorde å gjøre men at du rett og slett bare ikke følte noe der selvom hun er et bra menneske, men at du bare ikke ser noe romantisk mellom dere for fremtiden og ønsker hun lykke til videre. Anonymkode: fcc5d...94c 3
Almond Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Enig med Mona her... drit i å svar. Så lenge du har ryddig forklart først, noe du sier du har gjort
missmcbeal Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Her er hva du kan gjøre. Neste gang hun kommer med spørsmål, svar, men så skriver du noe alá: Nå har jeg forklart deg hva grunnen er og dette blir siste gangen jeg svarer på et spørsmål, jeg har ikke noe mer å tilføye. Så jeg setter pris på om vi kan sette punktum på denne saken nå. Da har du sagt fra på en ryddig måte at du ikke ønsker mer kontakt. Dersom hun likevel skulle forsette etter at du skriver noe sånt, så er det bare å ignorere, for da har du virkelig vært grei og ryddig. Det er ikke din jobb å skulle "trøste" henne fordi det ikke fungerte, hun må lære seg selv hvordan dating fungerer. Hvordan finner man forresten random folk på quizkampen? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 Quizkampen en dating app? Fader jeg som har spilt det i flere år og ikke skjønt dette 😲 Anonymkode: 7bcea...5b1 10
missmcbeal Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Quizkampen en dating app? Fader jeg som har spilt det i flere år og ikke skjønt dette 😲 Anonymkode: 7bcea...5b1 Samma her, skal begynne å bruke den som dating-app fra nå av Endret 15. mars 2018 av missmcbeal 1
puppi Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Quizkampen en dating app? Fader jeg som har spilt det i flere år og ikke skjønt dette 😲 Anonymkode: 7bcea...5b1 8 hours ago, missmcbeal said: Samma her, skal begynne å bruke den som dating-app fra nå av Kult Legg meg gjerne til: SilkeSvarten23cm 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 Damer blir sånn som hun av mye avvisning og spesielt ghosting. Skjønner godt hun benytter anledningen til å spørre hva faen som er feil med henne. Anonymkode: badfe...8b4 3
missmcbeal Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 5 timer siden, puppi skrev: Kult Legg meg gjerne til: SilkeSvarten23cm Veldig festlig
Gjest Minesveiper Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Altså, hvorfor skal man ta hensyn til en som ikke forstår Norsk? Hadde bare sluttet å svare jeg etter å ha gitt henne en hyggelig avvisning i tillegg til videre forsikringer om at det ikke var utseende osv det stod på.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 Nei hallo folkens. Han sier han ikke er interessert. Hun spør hva hun gjør galt, og han sier at det ikke er noe galt! Skal han bare dra noe utav ræva liksom? Du skylder ikke jenta noenting. At hun ikke takler en avvisning godt og begynner å mase, er hennes greie. Ingenting du sier kan fikse hennes issues, bare lappe over dem for en dag. Støtter deg i å kutte kontakten hvis det er det du føler er det rette. Anonymkode: d9abf...0ec
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 Det virker spesielt at hun spør så mye etter at du har svart. Samtidig så kan jeg forstå tankene hun har, om hva som er galt med henne osv. Jeg har selv tvilt veldig på meg selv når en mann plutselig har mistet interessen, og jeg ikke skjønte helt hva som skjedde. Jeg fikk meg ikke til å spørre han direkte hvorfor han mistet interessen, det var jeg for stolt til, men gudene skal vite at jeg brukte masse energi på å tenke på hendelsen (og det i flere måneder) og ble veldig usikker på meg selv og følte meg ikke bra nok for en mann generelt. Anonymkode: 81e2b...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå