AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Altså jeg har skrevet om han her tidligere.... En FF som jeg har vært med i nesten 9 mnd vil ikke ha sex og vi er hermed bare "venner". Og jeg har lyst til å komme meg videre, da han holder tydeligvis på med en annen jente og var derfor han ikke ønsket sex lengre. Helt fair og har FULL respekt for det.... Men jeg sier at det er best vi sletter hverandre og vi har hatt mye diskusjoner i det siste. Kjenner jeg er litt irritabel og klarer liksom ikke helt å holde meg unna han, føler han er som en "magnet". Han trekker meg mot seg og gjør sånn at jeg tar alt for mye kontakt i mine øyne. Jeg vil ikke være den "desperate kjærringen" som ikke forstår at "slutt er slutt", så derfor vil jeg slette han og bare manne meg på og leve uten han. Det er tungt for jeg har vært veldig betatt og kunne sett for meg noe mer med han, men i følge han er et forhold uaktuelt fordi vi er alt for ulike dessverre. Men han vil absolutt ikke kutte.... Nå har vi holdt på frem og tilbake sånn i flere dager. Han har sagt at vi skal kutte og jeg har vært enig så har vi bare forsettet å snakke?? Og i dag sa jeg at jeg måtte bare slette han, det blir for mye for meg syntes jeg. Så sier han "slett meg da, og lykke til videre" sier jeg takk det samme. Så i det jeg skulle gjøre det får jeg opp en ny mld - Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan ha kontakten og følge med på hverandre her på snap... Altså er det mulig, han vil liksom ikke gi helt slipp og jeg blir galen! Og fatter ikke hvorfor han er så veldig intr i å holde kontakt når han satser på en ny dame. I tillegg har han sagt at vi kommer ikke til å ha sex igjen, så jeg mistenker ikke dette "holde på gress" greiene heller. Han sier han vil treffe meg fremdeles og snakke med meg jevnlig, selvsagt mindre enn før, men dere forstår pointet... Også har vi denne litt kinky sitasjonen der jeg har blitt satt i kontakt med hans ene kollega og har begynt å være med han. De jobber sammen ofte og han er 3 år yngre enn meg og bor bare 10 min unna meg. Har blitt til at vi har vært sammen og hatt en god vennskapelig tone. Dette er han ff'en min fult klar over og det var han som ville jeg skulle møte han da vi i følge han "snakker liker mye" hehe... Også har vi broren hans som jeg også har blitt super god venn med så sier at ff'en min sier at han bare holder på med noen for å gjøre meg sjalu?? Men det tror jeg ikke på, men hele greiene henger veldig lite på grep. Poenget er da at om jeg kutter kontakt med ff så vil jeg fremdeles være med hans kollega!! Han har jo ikke gjort meg noe gale og er verdens greieste, og ser at han kan bli en utmerket god venn, men noe seksuelt tviler jeg på. Og ligge med kollega av en fyr du har hatt en greie med er ikke noe som kunne falt meg inn å gjøre... HJELP HVA GJØR JEG !!!! Blir jo aldri kvitt han her ass... Anonymkode: e0ec2...90c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Du skjønner vel at den eneste grunnen til at han ikke vil bli uvenner med deg er fordi han vil ha muligheten til å tømme sæden sin i deg ved en seinere anledning når han ikke har noen andre? Da mener jeg ikke nå når han holder på med noen andre, men kanskje om 4 år når han er ensom og kåt og håper du fortsatt står parat. Hvis du finner deg i å være tvinna rundt fingeren hans på den måten så ER du den desperate kjerringa som ikke vil at slutt skal være slutt. Enten så sletter og blokker du han og aldri tar kontakt eller svarer han igjen, eller så kutter du kontakten og fortsetter å være facebook venn med han men unfollower postene hans så du ikke hele tida blir minnet på han. Om han skriver til deg så ikke svar, uansett hvor lyst du har! (derfor er det best å blokke, fordi du kommer til å ha lyst til å svare etter en periode med sure miner, så kan du heller unblokke han om 2-3 år eller 1 år når du har kutta alle følelsene dine for han og kommet videre med livet ditt) At han kobler deg opp med kollegaen sin viser hvor lite respekt han faktisk har for deg. "Dere snakker like mye" betyr at dere er like irriterende i hans øyne, og han sender deg til han for at han også skal få seg noe fra deg. Hadde han hatt noe som helst respekt eller et snev av intime følelser for deg så hadde han ikke prøvd å sette opp ting sånn at kompisene hans også fikk pult deg og hengt med deg.... Vet dette høres brutalt ut fordi du har følt at han liker deg pga dere har hatt å mye sex og tilbringt mye tid sammen, men tiden han har brukt med deg har jo kun vært fordi han får sex som gevinst av det, og noen (ganske mange desverre) menn er sånn at de ikke legger et snev av følelser i sex sånn som vi jenter gjør, og selvom de holder rundt en og sier de er glad i deg osv så er det fortsatt ikke noe de føler i hjertet sitt men mere noe de sier fordi de vet at det gir de gevinster i form av sex og dedikasjon tilbake, uten at de egentlig vil dedikere seg til deg. Det broren hans sier betyr ingenting , hvorfor skulle din ff ville sette i gang noe sånt bare for å gjøre deg sjalu? Det er jo han som dumpa deg, ikke du som dumpa han. Men broren hans synes sikkert litt synd på deg fordi han har sett hvor drittsekk han fyren egentlig har vært mot deg (sikkert hatt deg på besøk den ene dagen og sendt meldinger med en annen jente den andre dagen og pult en tredje njente den tredje dagen og broren har fått med seg dette her) og sier det han tror du vil høre for å få deg til å føle deg litt bedre. Det du gjør er å fase ut all kontakt med din tidligere ff. Du kan jo godt fortsette å henge med kompisen hans om du vil det, men ikke tro at dere kommer til å bli bestevenner, han har satt deg i kontakt med han for at han også har forhåpninger om noe seksuelt, så egentlig er det bortkastet for deg å pleie et vennskap med han om du ikke vil noe seksuelt, for da blir du bare skuffet når han også etter et par mnd sender deg dickpic eller prøver seg på deg og du innser at de begge to bare har sett deg som et sexobjekt Skaff deg heller en omgangskrets med folk som har litt mere respekt for kvinner, og bruk heller tiden din på genuine venner, og menn som ser verdien i DEG og ikke bare fitta di. Anonymkode: 45c8a...a52 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Herrgud patetiske kvinnfolk. Ikke la deg lure og la det bli utnyttet slik. Ha litt selvrespekt og slett han og se deg aldri tilbake. Han respekterer deg uansett ikke og vil bare ha deg "på vent", hvorfor gidder du? Anonymkode: d649d...0e5 2
missmcbeal Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Nå skal jeg være litt hard. Ta deg sammen. Slett han. Drit i at han tar kontakt igjen. DU SLETTER HAN SÅNN AT HAN IKKE KAN TA KONTAKT. Så blir du ferdig. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner vel at den eneste grunnen til at han ikke vil bli uvenner med deg er fordi han vil ha muligheten til å tømme sæden sin i deg ved en seinere anledning når han ikke har noen andre? Da mener jeg ikke nå når han holder på med noen andre, men kanskje om 4 år når han er ensom og kåt og håper du fortsatt står parat. Hvis du finner deg i å være tvinna rundt fingeren hans på den måten så ER du den desperate kjerringa som ikke vil at slutt skal være slutt. Enten så sletter og blokker du han og aldri tar kontakt eller svarer han igjen, eller så kutter du kontakten og fortsetter å være facebook venn med han men unfollower postene hans så du ikke hele tida blir minnet på han. Om han skriver til deg så ikke svar, uansett hvor lyst du har! (derfor er det best å blokke, fordi du kommer til å ha lyst til å svare etter en periode med sure miner, så kan du heller unblokke han om 2-3 år eller 1 år når du har kutta alle følelsene dine for han og kommet videre med livet ditt) At han kobler deg opp med kollegaen sin viser hvor lite respekt han faktisk har for deg. "Dere snakker like mye" betyr at dere er like irriterende i hans øyne, og han sender deg til han for at han også skal få seg noe fra deg. Hadde han hatt noe som helst respekt eller et snev av intime følelser for deg så hadde han ikke prøvd å sette opp ting sånn at kompisene hans også fikk pult deg og hengt med deg.... Vet dette høres brutalt ut fordi du har følt at han liker deg pga dere har hatt å mye sex og tilbringt mye tid sammen, men tiden han har brukt med deg har jo kun vært fordi han får sex som gevinst av det, og noen (ganske mange desverre) menn er sånn at de ikke legger et snev av følelser i sex sånn som vi jenter gjør, og selvom de holder rundt en og sier de er glad i deg osv så er det fortsatt ikke noe de føler i hjertet sitt men mere noe de sier fordi de vet at det gir de gevinster i form av sex og dedikasjon tilbake, uten at de egentlig vil dedikere seg til deg. Det broren hans sier betyr ingenting , hvorfor skulle din ff ville sette i gang noe sånt bare for å gjøre deg sjalu? Det er jo han som dumpa deg, ikke du som dumpa han. Men broren hans synes sikkert litt synd på deg fordi han har sett hvor drittsekk han fyren egentlig har vært mot deg (sikkert hatt deg på besøk den ene dagen og sendt meldinger med en annen jente den andre dagen og pult en tredje njente den tredje dagen og broren har fått med seg dette her) og sier det han tror du vil høre for å få deg til å føle deg litt bedre. Det du gjør er å fase ut all kontakt med din tidligere ff. Du kan jo godt fortsette å henge med kompisen hans om du vil det, men ikke tro at dere kommer til å bli bestevenner, han har satt deg i kontakt med han for at han også har forhåpninger om noe seksuelt, så egentlig er det bortkastet for deg å pleie et vennskap med han om du ikke vil noe seksuelt, for da blir du bare skuffet når han også etter et par mnd sender deg dickpic eller prøver seg på deg og du innser at de begge to bare har sett deg som et sexobjekt Skaff deg heller en omgangskrets med folk som har litt mere respekt for kvinner, og bruk heller tiden din på genuine venner, og menn som ser verdien i DEG og ikke bare fitta di. Anonymkode: 45c8a...a52 Jeg har sagt det klinkende klart at å ha sex med han kollegaen er uaktuelt og kommer aldri til å skje. Og om det er det de pønsker på så har jeg ikke intr av å være med han. Men dette har han avkreftet med en gang, i tillegg så har han kollegaen nettopp kommet ut av et brudd etter jeg møtte han så han er definitiv ikke klar for å være med andre jenter... Er en veldig følelsesmessig gutt dette her og er ikke typen som ligger rundt som min Ff. Han virker genuint grei og intr i å være med meg som en venn. Veldig søt gutt, så hadde ikke hatt problemer med å endt i sengen med han, men det handler litt om sunn fornuft. Og i mine øyne er det ikke greit, da snakker jeg vel for flere. Og ang dette som broren sier så tror jeg det kan ligge et snev av sannhet i det grunnet at for 1,5 mnd siden så sa jeg at jeg hadde møtt en jeg likte veldig godt til min Ff. Og det var fakta, jeg kunne lett blitt forelsket, men han skal flytte i mai, så derfor holder jeg meg unna så jeg ikke får følelser. Dette sa jeg til min Ff, og sa jeg fremdeles ønsket å møte han... Han har klister hjerne, så dette husker han garantert og tror ikke han likte det så godt, for det var bare 1-2 uker etterpå han begynte med at vi ikke skulle ha sex mere osv,.. Så kom denne jenten plutselig inni bildet, kort tid etterpå. Syntes det hele virket litt for tilfeldig. Men, men. Og har sagt også til han at en god nr 2 blir jeg aldri. Han kan bare drømme om få sex hos meg ved senere anledning når han først har avvist meg på denne måten. Men at vi kan være venner ja, men holde meg på gress kan han drite i!!!! Anonymkode: e0ec2...90c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 Du vil være venner men du vil også slette han..? Anonymkode: 0e5b0...389
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Slett og blokker og ikke se deg tilbake. Hvis han blir desperat etter kontakt senere så finner han sikkert måter å finne deg igjen på. Bare slutt å svare han og bare slett han. Du vil jo slette han, men så lager du en unnskyldning at det er han som ikke lar deg gjøre det i fred. Ikke si noe mer, bare slett. Rett og slett. Faktisk. Anonymkode: 0bc2b...5a5 1
Gjest Nina1975 Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 Hvorfor tror du at det er opp til han om dere skal slutte å ha kontakt?? Er vel ikke opp til han om du velger å slette dusten?? Det er nå ditt valg? Djises. Mann deg opp, ha litt selvrespekt! Er ikke noe som helst "kinky situasjon" om du er venn med hans kollega? Ff din vil ikke ha deg, men han vil heller ikke at noen andre skal få deg. Godt du ikke finner deg i at han vil ha deg på gress, kvitt deg med idioten, han fortjener heller ikke ditt vennskap, ingen venner gjør sånt
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Skrevet 15. mars 2018 Send en ny bekjed og si du har bestemt deg og at samme hva han mener så blir det slik du har bestemt, fordi det er best for deg. Si du vil slette ham og bryte kontakten og så gjør du det. Du gjør det du vil her. Det har ingenting å si hva han vil. Anonymkode: 1e31d...a00
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Skrevet 15. mars 2018 Bare slett han, dere behøver ikke komme til noen enighet angående det. Det er veldig trist at du fikk følelser for han, forstår at dette er tungt for deg nå. Slett og kom deg videre, ikke ha noe kontakt. Han holder deg igjen, og han vet det. Han vet du fikk følelser for han, nå ønsker han å holde kontakten med deg i tilfelle det skulle skjære seg med hun han er med nå. For tenk selv, hvorfor skulle han ellers ønske å holde kontakten med deg? Han tenker veldig lite på deg, og alt for mye på seg selv. Hadde han ønsket å bare ha et vennskap med deg, så hadde han respektert at du trenger tid vekk fra han. Hadde han ønsket å være sammen med deg, så hadde han gått for deg og ingen andre når han tross alt har sjansen med deg. Ikke sår deg selv noe mer. Anonymkode: 5bb03...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare slett han, dere behøver ikke komme til noen enighet angående det. Det er veldig trist at du fikk følelser for han, forstår at dette er tungt for deg nå. Slett og kom deg videre, ikke ha noe kontakt. Han holder deg igjen, og han vet det. Han vet du fikk følelser for han, nå ønsker han å holde kontakten med deg i tilfelle det skulle skjære seg med hun han er med nå. For tenk selv, hvorfor skulle han ellers ønske å holde kontakten med deg? Han tenker veldig lite på deg, og alt for mye på seg selv. Hadde han ønsket å bare ha et vennskap med deg, så hadde han respektert at du trenger tid vekk fra han. Hadde han ønsket å være sammen med deg, så hadde han gått for deg og ingen andre når han tross alt har sjansen med deg. Ikke sår deg selv noe mer. Anonymkode: 5bb03...0fb Ja, jeg har blitt mye såret og skuffet av han. Delvis også pgr av at han ga inntrykk i begynnelsen på at han ville noe mer og likte meg godt. Introduserte meg for venner og div. Men følelser har han aldri hatt i følge han selv, noe jeg tviler sterkt på.... For han er typen som ikke viser svakheter og spiller alt for tøff hele tiden. Alle venninnene mine og de rundt har sagt åpenbart at det var noe mer i luften. Derfor er alt dette ekstra sårende... Men ja, det er enten eller.. Hvorfor skal vi ha kontakt om det ikke er noe mening bak det. Og jeg vet jo at før ellers siden så kommer vi til å ende i sengen om jeg fortsetter og det har jeg ikke lyst til... Selvom han insiterer på at det ikke kommer til å skje. Det tror jeg lite på for å være helt ærlig altså!! Anonymkode: e0ec2...90c
Hadley Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 Du trenger en rebound. Gå på byen eller Tinder eller noe og få en date. Glem den tufsen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #14 Skrevet 16. mars 2018 Vil bare nevne at «kinky» og «kinkig» har to HELT forskjellige betydninger. Anonymkode: 6787a...bce 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #15 Skrevet 16. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har skrevet om han her tidligere.... En FF som jeg har vært med i nesten 9 mnd vil ikke ha sex og vi er hermed bare "venner". Og jeg har lyst til å komme meg videre, da han holder tydeligvis på med en annen jente og var derfor han ikke ønsket sex lengre. Helt fair og har FULL respekt for det.... Men jeg sier at det er best vi sletter hverandre og vi har hatt mye diskusjoner i det siste. Kjenner jeg er litt irritabel og klarer liksom ikke helt å holde meg unna han, føler han er som en "magnet". Han trekker meg mot seg og gjør sånn at jeg tar alt for mye kontakt i mine øyne. Jeg vil ikke være den "desperate kjærringen" som ikke forstår at "slutt er slutt", så derfor vil jeg slette han og bare manne meg på og leve uten han. Det er tungt for jeg har vært veldig betatt og kunne sett for meg noe mer med han, men i følge han er et forhold uaktuelt fordi vi er alt for ulike dessverre. Men han vil absolutt ikke kutte.... Nå har vi holdt på frem og tilbake sånn i flere dager. Han har sagt at vi skal kutte og jeg har vært enig så har vi bare forsettet å snakke?? Og i dag sa jeg at jeg måtte bare slette han, det blir for mye for meg syntes jeg. Så sier han "slett meg da, og lykke til videre" sier jeg takk det samme. Så i det jeg skulle gjøre det får jeg opp en ny mld - Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan ha kontakten og følge med på hverandre her på snap... Altså er det mulig, han vil liksom ikke gi helt slipp og jeg blir galen! Og fatter ikke hvorfor han er så veldig intr i å holde kontakt når han satser på en ny dame. I tillegg har han sagt at vi kommer ikke til å ha sex igjen, så jeg mistenker ikke dette "holde på gress" greiene heller. Han sier han vil treffe meg fremdeles og snakke med meg jevnlig, selvsagt mindre enn før, men dere forstår pointet... Også har vi denne litt kinky sitasjonen der jeg har blitt satt i kontakt med hans ene kollega og har begynt å være med han. De jobber sammen ofte og han er 3 år yngre enn meg og bor bare 10 min unna meg. Har blitt til at vi har vært sammen og hatt en god vennskapelig tone. Dette er han ff'en min fult klar over og det var han som ville jeg skulle møte han da vi i følge han "snakker liker mye" hehe... Også har vi broren hans som jeg også har blitt super god venn med så sier at ff'en min sier at han bare holder på med noen for å gjøre meg sjalu?? Men det tror jeg ikke på, men hele greiene henger veldig lite på grep. Poenget er da at om jeg kutter kontakt med ff så vil jeg fremdeles være med hans kollega!! Han har jo ikke gjort meg noe gale og er verdens greieste, og ser at han kan bli en utmerket god venn, men noe seksuelt tviler jeg på. Og ligge med kollega av en fyr du har hatt en greie med er ikke noe som kunne falt meg inn å gjøre... HJELP HVA GJØR JEG !!!! Blir jo aldri kvitt han her ass... Anonymkode: e0ec2...90c hva du gjør? du sletter han selvsagt. han vil kun ha deg på gress. og du oppfører deg litt desperat når du gir beskjed om at du sletter han men lar være å gjøre det. så lenge du har følelser så kan dere ikke være venner enda Anonymkode: d22d3...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå