Strid Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg lider under det faktum at jeg forelsker meg uhyre sjelden Har naturligvis vurdert om jeg kanskje er for kravstor eller kresen, men til syvende og sist er det slik: Får jeg ikke det jeg vil ha kan jeg like gjerne være foruten! Tenker ikke nødvendigvis på den stormende, sinnsforvirra forelskelsen, men det MÅ være ekte fasinasjon og kjemi med i bildet. Hva ser vi etter, gutter og jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Har funnet det jeg ser etter. Men akkurat nå kan vi ikke være helt sammen. Hos han fant jeg trygghet, kjærlighet, en å ha det gøy med og bra sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
innocenta Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjenner jeg meg selv rett ser jeg etter det jeg ikke kan få. Med en gang jeg får det er det ikke interessant lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strid Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjenner jeg meg selv rett ser jeg etter det jeg ikke kan få. Med en gang jeg får det er det ikke interessant lenger Høres kjent ut Går meg litt på nervene at det er sånn, men... En dag må det vel klaffe. Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. februar 2005 #5 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg lider under det faktum at jeg forelsker meg uhyre sjelden Har naturligvis vurdert om jeg kanskje er for kravstor eller kresen, men til syvende og sist er det slik: Får jeg ikke det jeg vil ha kan jeg like gjerne være foruten! Tenker ikke nødvendigvis på den stormende, sinnsforvirra forelskelsen, men det MÅ være ekte fasinasjon og kjemi med i bildet. Hva ser vi etter, gutter og jenter? Tenk over din egen kommunikasjon sammen med gutter. Er du interessant å morsom å snakke med? Gå på noen utesteder og observer hvordan de kvinnene som blir omkranset av menn hele kvelden oppfører seg. Kjemi utløses når et seksuelt spill har startet. Antageligvis dreper du dette før det har kommet i gang. Du sender ut negativ energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. februar 2005 #6 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjenner jeg meg selv rett ser jeg etter det jeg ikke kan få. Med en gang jeg får det er det ikke interessant lenger Ah! Et ærlig svar her! Å gjøre seg vanskelig og skape hindringer er tiltrekkende når det gjøres riktig. Når det sies at man skal være ærlig og si ting som det er så blir det ikke interessant lenger. Det er, og har alltid vært, et SPILL! Face it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
innocenta Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Ah! Et ærlig svar her! Å gjøre seg vanskelig og skape hindringer er tiltrekkende når det gjøres riktig. Når det sies at man skal være ærlig og si ting som det er så blir det ikke interessant lenger. Det er, og har alltid vært, et SPILL! Face it! Jeg følger deg ikke helt her Hva er et spill, og hvorfor må jeg face det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjenner jeg meg selv rett ser jeg etter det jeg ikke kan få. Med en gang jeg får det er det ikke interessant lenger Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. februar 2005 #9 Del Skrevet 16. februar 2005 Personlig integritet. Har han ikke det, kjeder jeg meg og mister respekten. Han må være sterk, gjerne sterkere enn meg, og med intelligens og humor. Mer vet jeg ikke, mener jeg har prøvd både det ene og det andre, men tror nok jeg generelt er for utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. februar 2005 #10 Del Skrevet 16. februar 2005 Personlig integritet. Har han ikke det' date=' kjeder jeg meg og mister respekten. Han må være sterk, gjerne sterkere enn meg, og med intelligens og humor. [/quote'] Enda flere ærlige svar! Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #11 Del Skrevet 16. februar 2005 I hvor stor grad kan man styre hvem man blir forelska i? Forelskelse kan oppstå veldig fort, før man rekker å danne seg et grundig bilde av den det dreier seg om. Integritet, modenhet og ærlighet kan for eksempel ta litt tid å finne ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. februar 2005 #12 Del Skrevet 16. februar 2005 Høyde 160-170 Bmi 20-22 Min. c-cup. B kan funke hvis kroppen er veldig godt trent Godt trent så klart Iq > 130 (gammel skala) Skostr. 37/38 Fibonacci-kvalitetssikret Mastergrad Kunnskapsrik utover masteren sin (dette er ofte det tøffeste kravet. Jenter er rare sånn). Bør være eller ha vært i Norgestoppen i et eller annet. Og så må hun være flyttbar, så en medisiner er kanskje det ideelle. Psykolog kan kanskje gå til nøds. Men er hun jævlig sjarmerende, kan jeg fravike det meste av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. februar 2005 #13 Del Skrevet 16. februar 2005 *låner bort ironiflagget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2005 #14 Del Skrevet 17. februar 2005 Høres klisjeaktig ut, men at han er en beslektet sjel. Som om en del av meg mangler og når jeg møter han, mangler ikke den delen lenger. Hørtes teit ut, men. Ikke det at jeg tror på den eneste rette, det er ikke det. Får samme følelsen med bestevenninna mi også. Men altså, du møter en fyr, og *poff* ting klaffer, og du bare vet. Det går ikke an å forklare helt hva jeg ser etter, for jeg vet det ikke selv før det er foran meg. Men når h*n står foran meg og jeg vet, da trenger jeg ikke å lete lenger. Har opplevd denne følelsen noen få ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #15 Del Skrevet 17. februar 2005 Har opplevd det di sier, to ganger jeg å greeny. Bare litt dumt når de ikke føler det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2005 #16 Del Skrevet 17. februar 2005 Har opplevd det di sier' date=' to ganger jeg å greeny. Bare litt dumt når de ikke føler det samme.[/quote'] Ikke nødvendigvis forelskelse jeg snakker om. Bestevenninna mi og jeg har denne greia. Vanskelig å forklare hva jeg mener, men. Har en opplevd det, så vet en det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #17 Del Skrevet 17. februar 2005 Har funnet det i en venn å.. Vi møttes for ca ett halv år siden og vi er som erteris nå.. Vi er bare ment for å være venner har vi funnet ut. Deilig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2005 #18 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #19 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har egentling ingen krav når det er utseende det angår, det er mer hele personen under ett. Hyggelig, snill, romantisk, samme politiske oppfatning, engasjert, humor, men samtidig skjønne alvor, trofast, sjarm er jo også ett pluss. Det er klart man ikke kan få alt, men at det er en person som er glad i meg og som jeg er trygg på er viktig først og fremst. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #20 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg ser etter en som har: 1. Sjarm 2. Normalt/pent utseende 3. Interessant personlighet 4. Humor 5. Intelligens 6. Ordnen på livet sitt Har han alt dette blir jeg garantert forelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå