AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Okei, så jeg er veldig klar for bebi. Jeg er ganske ung, og partneren min er en del år eldre enn meg. Vi har snart vært sammen i et år. Jeg vil virkelig ha bebi, heg går ikke på noen form for prevensjon. Samboeren min vil over hode ikke ha bebi enda.. virker som om han ikke vil høre på meg når jeg syns vi bør snakke om det.. vi har 9 tantebarn, og han syns det klarer seg. Jeg for min del vil ha et eget. Kan noen komme med litt gode råd her?:/ Anonymkode: a0b53...f37
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Finn deg en annen mann, en som ønsker barn. Det er absolutt ingenting annet du bør gjøre. Anonymkode: 6ebf5...b3c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, så jeg er veldig klar for bebi. Jeg er ganske ung, og partneren min er en del år eldre enn meg. Vi har snart vært sammen i et år. Jeg vil virkelig ha bebi, heg går ikke på noen form for prevensjon. Samboeren min vil over hode ikke ha bebi enda.. virker som om han ikke vil høre på meg når jeg syns vi bør snakke om det.. vi har 9 tantebarn, og han syns det klarer seg. Jeg for min del vil ha et eget. Kan noen komme med litt gode råd her?:/ Anonymkode: a0b53...f37 Du må nesten respektere han når han sier at han ikke vil ha barn enda. Vil si at det er fornuftig av han, da dere ikke har vært sammen så lenge og at du er ung. Anonymkode: 90c40...f0e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Det er helt naturlig at man vil vente med barn når man har vert sammen i ca ett år, spesielt når noe kaller det bebi... Anonymkode: 73101...35e 5
Gakkepus Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Klarer ikke helt å ta deg seriøst når du referer til barn som bebi, men ok. Hvis din partner ikke ønsker seg barn for øyeblikket, så er det noe du må respektere. Du skriver at Du er veldig ung, dermed haster det ikke når det gjelder det biologiske. Avvent, snakk sammen og kanskje ting endrer seg etter hvert. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 Dersom du vil ha barn må du venta eller finna deg nokon andre. Anonymkode: 9c681...88d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Hvor gamle er dere ? Anonymkode: b0b0e...c25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå