Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en på Sukker som jeg nå skal på date med. Har lite erfaring og trenger derfor råd om hva jeg skal gjøre for at dette skal gå bra. :)

Vi er begge i 30 årene og skal møtes på cafe. 

:hjerte:

Anonymkode: 0db3f...ec1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt kjent med en på Sukker som jeg nå skal på date med. Har lite erfaring og trenger derfor råd om hva jeg skal gjøre for at dette skal gå bra. :)

Vi er begge i 30 årene og skal møtes på cafe. 

:hjerte:

Anonymkode: 0db3f...ec1

Det som er lurt er en kort date første gangen, for eksempel en halvtimes kaffedate. Hyggelig å si takk for daten når dere går, og hvis du føler  at det gikk bra, er det hyggelig å si at du gjerne vil treffes igjen. Alternativt sende melding om dette senere samme kveld.

Først og fremst prøv å ha det hyggelig og ikke vurder personen for mye! Det er ikke så ofte alt klaffer og birker helt riktig første gang man møter noen. Kjenn om det føles godt å snakke og at dere kan slappe av. 

Og hvis du føler dette er en du ikke vil møte igjen, vær høflig og hyggelig og si takk for daten. Alle fortjener å bli behandlet godt.

Anonymkode: 806c3...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som er lurt er en kort date første gangen, for eksempel en halvtimes kaffedate. Hyggelig å si takk for daten når dere går, og hvis du føler  at det gikk bra, er det hyggelig å si at du gjerne vil treffes igjen. Alternativt sende melding om dette senere samme kveld.

Først og fremst prøv å ha det hyggelig og ikke vurder personen for mye! Det er ikke så ofte alt klaffer og birker helt riktig første gang man møter noen. Kjenn om det føles godt å snakke og at dere kan slappe av. 

Og hvis du føler dette er en du ikke vil møte igjen, vær høflig og hyggelig og si takk for daten. Alle fortjener å bli behandlet godt.

Har aldri skjønt hvorfor en første date bare skal være kort. 

På mine første dater har jeg alltid vært ute og spist noe uformellt og ikke altfor dyrt på restaurant, og det har alltid vært hyggelig. De fleste har jeg truffet flere ganger enn en. Jeg syns hvertfall det er litt fint å investere litt tid på første date, og hvis ikke daten er en totalt douche så er det ingen som dør av å tilbringe et par timer med en man ikke skal treffe igjen.

Men når sant skal sies, så går jeg stort sett bare på date med folk jeg føler jeg har litt kjemi med før selve daten. For jeg hater kleine deiter, men er på det veldig sjelden siden jeg har brukt litt tid i forkant før jeg gidder å møte dem.

Anonymkode: d8abe...db9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjønt hvorfor en første date bare skal være kort. 

På mine første dater har jeg alltid vært ute og spist noe uformellt og ikke altfor dyrt på restaurant, og det har alltid vært hyggelig. De fleste har jeg truffet flere ganger enn en. Jeg syns hvertfall det er litt fint å investere litt tid på første date, og hvis ikke daten er en totalt douche så er det ingen som dør av å tilbringe et par timer med en man ikke skal treffe igjen.

Men når sant skal sies, så går jeg stort sett bare på date med folk jeg føler jeg har litt kjemi med før selve daten. For jeg hater kleine deiter, men er på det veldig sjelden siden jeg har brukt litt tid i forkant før jeg gidder å møte dem.

Anonymkode: d8abe...db9

Her også faktisk. Har snakket på telefonen før jeg har møtt dem, og fått et inntrykk av stemmen, hvordan de snakker etc. Og bygget opp litt forventninger. Men ikke vent for lenge før dere treffes, for da kan man ha laget noen forventninger og fantasier som ikke stemmer.

Første date må jo ikke være kort, men det kan være greit å ha en mulighet for å kunne gå litt tidlig hvis det føles feil. Min siste første-date varte i to timer og var kjempehyggelig. Bare satt og snakket. Og vi møtes fremdeles nå 2 mnd etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...