Gå til innhold

[Løst] Eksamensdokumentet mitt ble ikke lagret i word!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått løst problemet! Tusen takk for all hjelpen!

Hei, jeg holder på med hjemmeeksamen. Jeg trykket på lagre, men dokumentet har ikke blitt lagret!  Når jeg sjekket "Recent" i word kommer ikke opp noen av dagens dokumenter jeg har jobbet med! 

Noen som vet om det er mulig å fiske opp dokumentet igjen?

Jeg vet jeg burde lagret det andre steder enn kun på dataen, men det er for sent nå. 

Jeg trykket på lagre og jeg lagret det en rekke ganger, lagret på nytt hele veien for å være sikker på å ha med alt. 

Må også ha dokumentet for innleveringen er i morgen.

Endret av godjenten
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å søke det opp? For du lagret det vel med et eget navn? Da skal det bære mulig å finne det dersom du bare går på meny og bruker søk der.

Anonymkode: 8e5c4...611

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du prøvd å søke det opp? For du lagret det vel med et eget navn? Da skal det bære mulig å finne det dersom du bare går på meny og bruker søk der.

Har søkt, men finner ikke dokumentet. 

Det het kun "Eksamen"

AnonymBruker
Skrevet

Da veit jeg ikke 😶 

Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da veit jeg ikke 😶 

Takk uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det er lagret som et word-dokumentet og ikke i et annet tekstformat?

Anonymkode: 96287...c70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være lagret i et annet dokument? Åpne alle de siste dokumentene du har og se om det kan ligge nederst i et av dem.

Anonymkode: f46a0...374

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at det er lagret som et word-dokumentet og ikke i et annet tekstformat?

Anonymkode: 96287...c70

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det være lagret i et annet dokument? Åpne alle de siste dokumentene du har og se om det kan ligge nederst i et av dem.

Anonymkode: f46a0...374

Tusen takk til alle for flotte svar. 

Jeg fant dokumentet nå. Det lå i en mappe jeg ikke visste om og som ikke kom frem da jeg søkte etter filen eller som kom med når jeg sjekket "recent" i word eller på datamaskinen. Kan jo vært jeg har surret mye pga stresset over å ha trodd jeg mistet eksamensbesvarelsen min. 

Igjen milliarder takk til alle som har svart.  Er så lettet over at jeg kan levere besvarelsen min og ikke stryket. 

Endret av godjenten
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...