Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skullle komme med min personlige anbefaling av hårfarge. Jeg har ikke prøvd så veldig mange sorter, en tre fire typer, men må si jeg definitivt er aller mest fornøyd med Garnier sin. Håret mitt blir blankest og finest synest jeg, og hårfargen som jeg velger blir også finest. Det kan jo være at de jeg har prøvd av Garnier passer meg godt men har prøvd en tre stykker og alle tre har jeg vært fornøyd med. Prøvde sist Loreal sin og håret mitt ble tørt, fargen var ikke fin og jeg var skikkelig misfornøyd. Billig er Garnier også, 108 kr på Coop Extra.

Hva slags erfaringer har du når det gjelder hårfarge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med frisøren jeg bruker :) synes håret blir desidert finest og jevnest i fargen :)

Skrevet
14 minutter siden, GulSitron skrev:

Veldig fornøyd med frisøren jeg bruker :) synes håret blir desidert finest og jevnest i fargen :)

Frisører er flinke de, men å ta etterveksten koster meg 50 kr (bruker bare halve pakken)  og tipper jeg måttet betalt en 7-800 kr bare for ettervekst hos frisør.  Jeg må ta ettervekst ca hver 3 uke.   Vi snakker da over 14 000 kr i året mot 880 kr i året for å farge det selv.  Frisøren er ikke så flink at det er verdt å betale 13 000 kroner mer for noe jeg gjør like fint selv. 

Jeg merker lite forskjell på farger, bruker lysebrun og har ettervekst etter 2 vask uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Flott med tips om hjemmefargingsalternativene! Jeg har nylig begynt med hjemmefaring og bruker Loreal, har ikke noe annet å sammenligne med så er fornøyd , frisøren har lagd mere perfekt farge, men finner vel min tone med hjemmefarge etterhvert som jeg får prøvd flere enn de to boksene jeg har brukt til nå. Men håret mitt har blitt mye mer statisk og ikke like rett. Usikker på om det er pga fargekjemikaliene eller ny hårbørste jeg kjøpte samtidig.

Anonymkode: c2c80...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...