Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Hva legger dere i utroskap? Et kyss? Klining? Sex?
Arkana Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har aldri vært utro, kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt mot noen. Utroskap er for meg det å gjøre noe han ikke kan fortelle meg om. Alt det du nevner er utroskap i mine øyne, men av forskjellig grad. Jeg hadde ikke forlatt ham om han kysset en annen, hadde det vært sex derimot hadde jeg vært ut døra med en gang. Det er vanskelig å definere utroskap, men har han gjort noe med en annen som han ikke tør fortelle meg om, da er det utroskap.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har aldri vært utro og kommer ikke til å være det. Som Arkana sier, så er utroskap for meg, at han gjør noe han ikke kan fortelle meg.
Gjest Hel Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Har vært det en gang.. tror jeg. Da jeg var sammen med ex'en var jeg venn med han jeg er sammen med nå. Vi snakket alltid kun som venner men etterhvert sa han at han hadde følelser for meg (han tok sjansen for han visste at forholdet mitt ikke gikk noe bra). Jeg fortalte ex'en min hva han hadde sagt og han brydde seg egentlig ikke så vi forsatte å snakke sammen, fortsatt som venner. Etterhvert begynte jeg å like han tilbake og ville være sammen med han. Hele tiden mens dette skjedde fortalte jeg ex'en min hva som foregikk. Det ble slutt mellom oss til slutt (ikke bare fordi jeg likte min nåværende kjæreste, vi hadde maaaange problemer, noe jeg tror gjorde det lettere for meg å falle for noen andre). Så jeg er egentlig ikke helt sikker. Jeg var 'involvert' med en annen men jeg fortalte alt. (Må bare legge til at det var kun følelser mellom meg og min nåværende kjæreste på den tiden, vi kysset aldri eller hadde sex eller no.)
Gjest Annbjørg Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Mannen min har fått beskjed at om han gjør noe med en dame som han ikke har lyst til å fortelle meg om, eller om han gjør noe som han ikke hadde kunnet gjøre med sin mor, så har han gått laaaangt overstreken. Og da kan han egentlig bare pakke kofferten å flytte på dagen. Utroskap, uansett grad, er HELT uakseptabelt.
Annie Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Ja, jeg har vært utro, lærte min lekse, ov kommer aldri til å være det igjen. om han gjør noe som han ikke hadde kunnet gjøre med sin mor, så har han gått laaaangt overstreken. Den var bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå