AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Kunne du vært sammen med en mann som pga ryggplager ikke klarer å ha sex i misjonærstilling eller gi oralsex? Anonymkode: 28caf...f7a
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Ja. Jeg er ikke så glad i å bli slikket og finnes andre stillinger å bruke enn misjonærer. Elsker å bli tatt i doggy ☺ 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Om det skjedde nå med mannen min, så hadde vi fortsatt vært kjærester. Vi kunne jo fortsatt hatt sex, og han hadde nok ønsket at jeg skulle sitte over ansiktet hans, ikke bare på kuken. Hadde nok fortsatt vært kjæresten hans om han var lam, og vi ikke kunne ha sex, for jeg elsker han av hele mitt hjerte. Men ett helt ny flørt, nei. For om han er så handicappet at han ikke kan røre ryggen i det hele tatt, så hadde det påvirket mer enn sexlivet vårt. Mye av ansvaret for hjem og eventuelt familie hadde havnet på meg. Og så selvoppofrende er jeg kun for mennesker jeg har kjent lenge og er veldig glad i. Mest sannsynlig bare en person jeg ville greid å gjøre det for, og det er mannen min. Anonymkode: 2ca0f...de6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Ja, ikke noe problem for min del. Anonymkode: 0929f...951 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om det skjedde nå med mannen min, så hadde vi fortsatt vært kjærester. Vi kunne jo fortsatt hatt sex, og han hadde nok ønsket at jeg skulle sitte over ansiktet hans, ikke bare på kuken. Hadde nok fortsatt vært kjæresten hans om han var lam, og vi ikke kunne ha sex, for jeg elsker han av hele mitt hjerte. Men ett helt ny flørt, nei. For om han er så handicappet at han ikke kan røre ryggen i det hele tatt, så hadde det påvirket mer enn sexlivet vårt. Mye av ansvaret for hjem og eventuelt familie hadde havnet på meg. Og så selvoppofrende er jeg kun for mennesker jeg har kjent lenge og er veldig glad i. Mest sannsynlig bare en person jeg ville greid å gjøre det for, og det er mannen min. Anonymkode: 2ca0f...de6 Man trenger ikke å være handikappet og lam selv om man har ryggsmerter. Men noen stillinger i senga kan være vonde. Kanskje mannen ikke klarer misjonær, men det finnes mange andre stillinger. Anonymkode: 28caf...f7a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 Hva folk har for grunn til å dumpe en partner. Såklar hadde ikke det vært noe problem om det var ei jente jeg var sammen med. Ondt i ryggen får uansett de fleste i løpet av livet. Anonymkode: c9765...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke å være handikappet og lam selv om man har ryggsmerter. Men noen stillinger i senga kan være vonde. Kanskje mannen ikke klarer misjonær, men det finnes mange andre stillinger. Anonymkode: 28caf...f7a Klart. Men jeg tolket innlegget som det eneste han greide var å ligge der. Og om det er tilfelle så er det garantert mange andre ting personen ikke greier, som og hjelpe med husarbeid, bære sin egen bagasje, løfte barnet sitt o.s.v. Og det er ikke en relasjon jeg hadde gått inni. Hadde dette skjedd med mannen min, så hadde det vært en annen historie, for vi har årevis med opplevelser og kjærlighet som knytter oss sammen. Men om misjonær hadde vært eneste tingen han ikke greide med ryggen sin, så hadde det ikke vært ett problem. Men skjønner ikke hvorfor han ikke kunne ha oralsex? Han kan gi oralsex på rygg også. Anonymkode: 2ca0f...de6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Hvis det hadde skjedd noe med en jeg allerede var i et godt forhold med så hadde det ikke vært en dealbreaker, nei. Dersom det hadde vært en ny mann så skulle det vært en veldig bra mann for at det ikke hadde vært en dealbreaker, dessverre. Misjonær er den beste stillingen for meg, så det hadde vært vanskelig å måtte gi opp den og lignende stillinger. Og slik som allerede er nevnt ville en slik ryggskade påvirke andre ting. Anonymkode: b1279...588
Lava Anne Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 Man kan jo ha oralsex i flere forskjellige stillinger. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Skrevet 15. mars 2018 Ingen som har hatt prolaps før? Det går seg til etter hvert.Anonymkode: c9765...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Skrevet 15. mars 2018 Det er da ikke en fast stilling å gi oralsex i?! Anonymkode: 398a8...755
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #12 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Lava Anne skrev: Man kan jo ha oralsex i flere forskjellige stillinger. Ikke sant ;). En som påstod at han ikke kunne ha oralsex fordi han hadde ryggplager, hadde jeg ansett som lite kreativ og ansvarsfraskrivende. Anonymkode: d0441...fad 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #13 Skrevet 15. mars 2018 Nei, oralsex er et must for meg. Kan du ikke slikke hvis hun sitter på ansiktet ditt mens du ligger, eller mens hun står med bena spredd og du står på ne med ansiktet i skrittet hennes heller? Jeg er også stor fan av misjonær CAT position, pga stimulien og øyekontkaten. Hvis du pga ryggen ikke han ha sex i misjonær så kan du vel kke ha det i doggy eller skje heller? Anonymkode: fdec6...b87 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #14 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, oralsex er et must for meg. Kan du ikke slikke hvis hun sitter på ansiktet ditt mens du ligger, eller mens hun står med bena spredd og du står på ne med ansiktet i skrittet hennes heller? Jeg er også stor fan av misjonær CAT position, pga stimulien og øyekontkaten. Hvis du pga ryggen ikke han ha sex i misjonær så kan du vel kke ha det i doggy eller skje heller? Anonymkode: fdec6...b87 Når dama sitter på ansiktet er den stillingen der er lettest å komme til inni musa med tunga også, så den er veldig bra. Man får merkelig knekk i ryggen av å ligge med svai i ryggen feil vei. I doggy eller skje vil det være mere behagelig for ryggen. Anonymkode: c9765...0ec
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #15 Skrevet 15. mars 2018 Folk som er lam klarer å ha sex og helt sikkert variert sex så lenge man er litt kreativ og er villig til å hjelpe hverandre. Så jeg forstår ikke hvorfor ryggproblemer skulle drepe sexlivet på den ene eller andre måten. Anonymkode: d4192...87f 2
Nmtt Skrevet 15. mars 2018 #16 Skrevet 15. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du vært sammen med en mann som pga ryggplager ikke klarer å ha sex i misjonærstilling eller gi oralsex? Anonymkode: 28caf...f7a Ikke klare å gi oralsex pga. ryggskader?? Jeg kan sitte på fjeset ditt eller??? 1
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #17 Skrevet 15. mars 2018 Jeg er sammen med en som har kraftige ryggproblemer, og har ryggproblemer selv. Vi klarer fint å ha sex i veldig mange stillinger, og ha oralsex om vi vil det Så nei, ryggproblemer er ikke en dealbreaker. 1
pinar Skrevet 16. mars 2018 #18 Skrevet 16. mars 2018 Ryddet for innlegg som bryter med regelen om: Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Med dette menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor en gruppe på grunn av deres hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #19 Skrevet 16. mars 2018 Ja, det hadde gått fint. Anonymkode: 184ba...100
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå