AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Dette er litt skremmende. Når jeg går inn på en samtale Messenger og ser det siste bildet jeg har sendt vedkommende (la oss si at jeg har tatt bilde av soloppgangen her jeg bor), har det blitt erstattet av det nyeste bildet jeg har tatt (la oss si min samboers nakne rumpe) selv om jeg aldri har sendt det. Kan svigermor se soloppgangen, eller sin sønns bakdel? Er det noen av dere som har opplevd dette? Når jeg trykker på bildet av, la oss si, rumpa, erstattes det raskt med bildet av soloppgangen, før det igjen skifter tilbake til rumpa. Ganske stressende! Anonymkode: 47ae3...e1f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 På appen, eller desktop? Anonymkode: 2acf1...da5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På appen, eller desktop? Anonymkode: 2acf1...da5 Appen. Har ikke vært på fb på pc på lenge, så jeg aner ikke hvordan det er der Anonymkode: 47ae3...e1f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Appen. Har ikke vært på fb på pc på lenge, så jeg aner ikke hvordan det er der Anonymkode: 47ae3...e1f Iphone eller android? Det er ikke sånn som du beskriver hos meg ihvertfall. Anonymkode: 2acf1...da5
Nightcrawler00 Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iphone eller android? Det er ikke sånn som du beskriver hos meg ihvertfall. Anonymkode: 2acf1...da5 Android. Jeg lurer på hva det kan være! Har det på samme måte. Men hvis mottaker bare ser det opprinnelige bildet, er det jo ikke krise Endret 15. mars 2018 av Nightcrawler00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå