Gå til innhold

Alt smaker vondt :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid. 

Jeg opplever at absolutt all mat jeg spiser med unntak av søt mat (men jeg kan jo ikke spise sukker hver dag heller) smaker vondt! Enten veldig bittert, for salt, råttent eller brent. Eksempler er brokkoli, ris, appelsin, italiensk salat, chips, majones, epler. Jeg er ikke en kresen person, men dette kom helt plutselig og har vart i ca. 3 dager. Begynner å bli veldig sulten og har kastet altfor mye mat :( 

Anonymkode: 05ca2...8aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke gravid. 

Jeg opplever at absolutt all mat jeg spiser med unntak av søt mat (men jeg kan jo ikke spise sukker hver dag heller) smaker vondt! Enten veldig bittert, for salt, råttent eller brent. Eksempler er brokkoli, ris, appelsin, italiensk salat, chips, majones, epler. Jeg er ikke en kresen person, men dette kom helt plutselig og har vart i ca. 3 dager. Begynner å bli veldig sulten og har kastet altfor mye mat :( 

Har du spist pinjekjerner (eller noe som inneholder pinjekjerner, f.eks pesto) i det siste? Google pine mouth, jeg opplevde dette for noen år siden... veldig kjipt, omtrent all mat smakte ekkelt i 2-3 uker...

Anonymkode: 494e1...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg for diabetes hos legen, det du beskiver er som å høre min søster som opplevde det samme. Når hun fikk medisin forsvant plagene på dagen.

Anonymkode: 98058...4f8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spist pinjekjerner (eller noe som inneholder pinjekjerner, f.eks pesto) i det siste? Google pine mouth, jeg opplevde dette for noen år siden... veldig kjipt, omtrent all mat smakte ekkelt i 2-3 uker...

Anonymkode: 494e1...5c1

Har ikke spist noe med pinjekjerner nei, veldig sikker på det. Uffda :( høres ikke godt ut 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk deg for diabetes hos legen, det du beskiver er som å høre min søster som opplevde det samme. Når hun fikk medisin forsvant plagene på dagen.

Anonymkode: 98058...4f8

Jeg har sjekket meg for diabetes hos vanlig helsekontroll før og har ingen symptomer på det. "Kresenheten" min har kun vart i 3 dager så jeg tror ikke at det skal være noe alvorlig medisinsk. 

ts 

Skrevet

Du må få sjekket det hos legen.

AnonymBruker
Skrevet

Brygger du på forkjølelse? 

Anonymkode: edcfa...9de

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Rumle skrev:

Du må få sjekket det hos legen.

Får se om det går bort over helga og eventuelt få sjekket etter det 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brygger du på forkjølelse? 

Anonymkode: edcfa...9de

Nei, tror ikke det. Hoster ikke, nyser ikke, ikke vondt i halsen, og ikke uvanlig varm. Har dratt til butikken og kjøpt søt tørr kjeks og sjokolade, det går greit å spise.
Mensen er på vei så det kan være at det er en veldig rar og uvanlig reaksjon på det tenker jeg

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hjernesvulst? 

Anonymkode: a1321...76a

AnonymBruker
Skrevet

Sopp på tungen! 

Anonymkode: 6cc23...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...