AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Etter å ha blitt dumpet av min siste kjæreste klarer jeg ikke gå videre. Delvis er grunnen at jeg fremdeles innbilder meg at han er forelsket i meg, på grunn av måten jeg ble dumpet på. Delvis fordi det var en skikkelig knekk. Jeg har aldri vært så forelsket i noen. Jeg har vært kjempeforelsket før, vært i forhold tidligere, men dette er første gangen jeg har tenkt at det skulle være oss to livet ut. Han er den første jeg har følt jeg kunne "slå meg til ro" med. Ønsket meg etternavnet hans, foreldrene hans som svigers, ønsket å flytte sammen. Samtidig må jeg jo bare innse realiteten. Det er slutt, og det er lite jeg kan gjøre med det. Selv om jeg ikke engang klarer å si det høyt for meg selv, så blir det trolig aldri oss. Problemet er at jeg har mistet interessen for menn og dating fullstendig. Tanken på å møte noen andre eller "jakte på noen andre" gjør meg både motløs og trist. Jeg har rett og slett ikke lyst mer. Jeg har alltid vært veldig betatt av menn, ser kjekke menn hele tiden, vært glad i å flørte. Nå er det bare tomt. Venninner oppfordrer meg til å laste ned tinder, dra på byen og flørte osv, men det frister rett og slett ikke. På en måte føler jeg at min tid er "forbi", og jeg er bare 24 år! Jeg har begynt å tenke at kanskje kjærligheten ikke er for meg likevel. Kanskje karrieresatsning osv blir meg. En jobb hvor man jobber så mye at jobben blir livet. Jeg føler at jeg aldri kommer til å komme helt over han, han er "the one that got away", og jeg klarer ikke inngå noe nytt forhold med det i bakhodet. Det er heller ikke særlig rettferdig ovenfor en ny gutt. På den ene siden har jeg lyst til å si meg ferdig med kjærligheten, og kanskje seile skuta en helt annen retning (karriere, penger og venner). På den andre siden vil jo vennene mine etablere seg etterhvert, og jeg er redd for å havne alene. Samtidig kan denne kjærlighetssorgen fort ta noen år, og jeg er raskt gammel før jeg er "klar" for noe nytt igjen. Noen som har råd til veien videre? Anonymkode: 1ea9e...fa3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Hvor lang tid er det siden bruddet da? Det er jo ganske relevant. Anonymkode: 8989b...714
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Vi gjorde det slutt i begynnelsen av desember Anonymkode: 1ea9e...fa3
Valmuefrø Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Jeg var i nøyaktig samme posisjon. Gjorde det slutt i sommer. Ved desember tider var jeg fortsatt overbevist om at jeg skulle kun satse på karriere. Det endret seg faktisk ikke før jeg møtte en spesiell fyr nå nylig. Nå er jeg bare glad forholdet mitt tok slutt, ellers hadde jeg ikke møtt denne fyren. Last ned tinder, gå på noen (som oftest) meningsløse dates. Get back on the horse. Det følte jeg at hjalp på å bare se for seg at det faktisk finnes andre ekstremt interessante mennesker der ute. Du må også huske at 3 mnd er ingenting. Det tar tid å komme seg helt over sånn kjærlighet som du hadde for din eks. Han vil ikke ha deg, men jeg kan love deg at noen andre vil og de kan vise seg å være bedre enn din tidligere partner. Man tror ofte at få kan forstå hva du går gjennom og at det dere hadde var så veldig spesielt. Det stemmer ikke, de fleste opplever noe lignende som dette èn eller flere ganger i løpet av livet. Dessuten, hvis det var så spesielt, hvorfor kasta han inn håndkleet da? Du vil jo ikke ha en som ikke er like investert som det du er. Gi det tid, date, sats på karriere også får en eventuell mann komme som et pluss i livet ditt. if not you, then someone else would do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå