AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Del Skrevet 15. mars 2018 Hei! Kan starte med å si at jeg er ei 23 år gammel jente, venninnen min er like gammel. Etter et hardt brudd med min X i fjor sommer, har jeg hadd det ekstremt tungt, selvtilitten min er helt på bunn og jeg klarer rett og slett ikke å date, selv om ønsket er stort. Min venninne har en tendens til å skryte av hvor mange hun har sex med, at om hun ville kunne hun få sex med alle, men det vil hun ikke for hun føler seg horete allerede. Jeg har sakt i fra at jeg virkelig ikke ser vitsen i at hun skriver dette til meg, noe jeg heller ikke gjør. Er det virkelig noe å skryte av? At man har hadd sex med 5 stykk på 5 dager?🤔 Det føles nesten ut som om hun gjør dette kun for å få meg til å føle meg enda verre. Hvordan kan jeg si i fra på en pen måte? Det skal sies at dama er noe rar, hun har et barn som hun ikke klarer å ta seg av, har hadd sosial problemer, osv. Det gjør det hele enda vanskligere, for jeg vet ikke hvordan hun vil takle en eventuell kutt i kontakten. Anonymkode: 21477...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. mars 2018 #2 Del Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Kan starte med å si at jeg er ei 23 år gammel jente, venninnen min er like gammel. Etter et hardt brudd med min X i fjor sommer, har jeg hadd det ekstremt tungt, selvtilitten min er helt på bunn og jeg klarer rett og slett ikke å date, selv om ønsket er stort. Min venninne har en tendens til å skryte av hvor mange hun har sex med, at om hun ville kunne hun få sex med alle, men det vil hun ikke for hun føler seg horete allerede. Jeg har sakt i fra at jeg virkelig ikke ser vitsen i at hun skriver dette til meg, noe jeg heller ikke gjør. Er det virkelig noe å skryte av? At man har hadd sex med 5 stykk på 5 dager?🤔 Det føles nesten ut som om hun gjør dette kun for å få meg til å føle meg enda verre. Hvordan kan jeg si i fra på en pen måte? Det skal sies at dama er noe rar, hun har et barn som hun ikke klarer å ta seg av, har hadd sosial problemer, osv. Det gjør det hele enda vanskligere, for jeg vet ikke hvordan hun vil takle en eventuell kutt i kontakten. Anonymkode: 21477...21a Tviler på hun gjør det for å få det til å føle deg verre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars 2018 #3 Del Skrevet 15. mars 2018 Tror ikke det er for å være stygg. Kanskje mere en misforstått måte å be om hjelp på, kanskje hun har problemer selv som hun ikke klarer å ta tak i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Del Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, Duff skrev: Tror ikke det er for å være stygg. Kanskje mere en misforstått måte å be om hjelp på, kanskje hun har problemer selv som hun ikke klarer å ta tak i. Hva slags problemer?🤔 Jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal vite hvor mange hun ligger med. Anonymkode: 21477...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags problemer?🤔 Jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal vite hvor mange hun ligger med. Anonymkode: 21477...21a La henne være. Greit å ha problemer selv, men du virker fryktelig selvsentrert. Anonymkode: 8b428...dd8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars 2018 #6 Del Skrevet 15. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags problemer?🤔 Jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal vite hvor mange hun ligger med. Anonymkode: 21477...21a Det vet jo ikke jeg men min erfaring er at slike venner har sitt å slite med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gremlin Skrevet 15. mars 2018 #7 Del Skrevet 15. mars 2018 Kanskje det er hennes måte å prøve å pirre interessen din for andre menn igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Del Skrevet 15. mars 2018 Det kan virke som hun mest av alt prøver å overbevise seg selv om at hun er attraktiv, og så forteller hun deg om det for at du skal bekrefte det ved å enten uttrykke beundring eller misunnelse. Ikke umulig at hun har det verre med seg selv enn du har. Anonymkode: bb456...082 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #9 Del Skrevet 15. mars 2018 24 minutter siden, Gremlin skrev: Kanskje det er hennes måte å prøve å pirre interessen din for andre menn igjen? Det samme tenkte jeg. Anonymkode: 6c9e0...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Del Skrevet 15. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan virke som hun mest av alt prøver å overbevise seg selv om at hun er attraktiv, og så forteller hun deg om det for at du skal bekrefte det ved å enten uttrykke beundring eller misunnelse. Ikke umulig at hun har det verre med seg selv enn du har. Anonymkode: bb456...082 Dette ga faktisk litt mening ja🤔 Anonymkode: 21477...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Del Skrevet 15. mars 2018 33 minutter siden, Gremlin skrev: Kanskje det er hennes måte å prøve å pirre interessen din for andre menn igjen? I så fall bommer hun hardt. Anonymkode: 21477...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #12 Del Skrevet 15. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: (...) 1. Ja, hun er gjør det for å være jævlig. 2. Ja, kutt kontakten. Har du ikke tatt et oppgjør enda? Hvorfor ikke? Ta et oppgjør! 3. Du må fikse din egen lykke i ditt eget liv, den kan ikke gå via andre; ei heller egen depresjon i eget liv. Graden av den må ikke defineres av eksterne relasjoner/personer! Anonymkode: 92c04...876 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #13 Del Skrevet 15. mars 2018 Hadde jeg aldri brydd meg noe om. Menn puler hva som helst. Å holde på sånn, et bare dumt. Å være horete som mann eller kvinne øker risikoen for sykdommer og i tillegg er det jo kleint å møte igjen folk rundt omkring som man har ligget med. Kvalitet over kvantitet! Du er jo så ung at du bare burde nyte singlelivet i noen år. Anonymkode: 1ba7b...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #14 Del Skrevet 15. mars 2018 Kan du ikke bare be henne pent om å slutte med å fortelle om sexlivet sitt? Anonymkode: 08800...1ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #15 Del Skrevet 15. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg aldri brydd meg noe om. Menn puler hva som helst. Å holde på sånn, et bare dumt. Å være horete som mann eller kvinne øker risikoen for sykdommer og i tillegg er det jo kleint å møte igjen folk rundt omkring som man har ligget med. Kvalitet over kvantitet! Du er jo så ung at du bare burde nyte singlelivet i noen år. Anonymkode: 1ba7b...c7f Sant nok. Jeg har heller ikke lyst til å ligge rundt, er bare tanken på å date noen som er sterk. Men du har vel kanskje rett, at jeg heller blr nyte singellivet og ta det som det kommer. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare be henne pent om å slutte med å fortelle om sexlivet sitt? Anonymkode: 08800...1ee Jeg har fortalt henne hvordan det føles for meg, når hun sender meg sont, men virker ikke som om det går inn. Anonymkode: 21477...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #16 Del Skrevet 15. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Ja, hun er gjør det for å være jævlig. 2. Ja, kutt kontakten. Har du ikke tatt et oppgjør enda? Hvorfor ikke? Ta et oppgjør! 3. Du må fikse din egen lykke i ditt eget liv, den kan ikke gå via andre; ei heller egen depresjon i eget liv. Graden av den må ikke defineres av eksterne relasjoner/personer! Anonymkode: 92c04...876 Nei. Jeg har ikke tatt oppgjør fordi jeg er redd for hvordan hun skal takle det. Jeg er jo glad i henne, men etter å ha sakt i fra om dette på en forsiktig måte, uten at det har ført til noe, så føler jeg at hun kun vil meg vondt dessverre. Jeg er lykkelig, jeg har det bare litt tungt på kjærlighetsfronten. Alt trenger ikke å være helt perfekt for at en skal kunne være lykkelig. Anonymkode: 21477...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 15. mars 2018 #17 Del Skrevet 15. mars 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Det kan virke som hun mest av alt prøver å overbevise seg selv om at hun er attraktiv, og så forteller hun deg om det for at du skal bekrefte det ved å enten uttrykke beundring eller misunnelse. Ikke umulig at hun har det verre med seg selv enn du har. Anonymkode: bb456...082 BINGO. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #18 Del Skrevet 15. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Jeg har ikke tatt oppgjør fordi jeg er redd for hvordan hun skal takle det. Det er ikke opp til deg hvordan hun takler det. Hun ber om et oppgjør selv i bakgrunn av sin oppførsel! Jeg er jo glad i henne, men etter å ha sakt i fra om dette på en forsiktig måte, uten at det har ført til noe, så føler jeg at hun kun vil meg vondt dessverre. Ja, og hun er ikke glad i deg. Alt trenger ikke å være helt perfekt for at en skal kunne være lykkelig. Jeg er personlig uenig. Anonymkode: 21477...21a Anonymkode: 92c04...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå