Ciara Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Hei! Har dere noe forslag til en god restaurant i sentrum? Det er det samme hva slags kjøkken det er, så lenge maten er god. Jeg elsker for eksempel Arakataka, men denne restauranten blir det ikke i denne omgang. Tips tas i mot med takk!
Belba Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Santinos (pasta), er den eneste jeg kommer på akkurat i øyeblikket.
Shoegal Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 - delicatessen helt nederst på grünerløkka, herlig tapas! - og dinner i stortingsgata! digg, litt "finere" kinesisk! - mucho mas på grünerløkka for mexikansk! - xich lo v/ egertorget for vietnamesisk! og santinos er bra, ja!
Arkana Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Al Amir på Egertorget (libanesisk) Zaika i Vika og Agra på Aker Brygge (indisk) Dinner i Stortingsgaten (kinesisk)
Ling Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Henger meg på Dinner bølgen - beste kinesisk i by'n! Ellers... Markveien Mat og Vinhus Victor på Sandaker Rice Bowl - thai Shahra - meze Det er de jeg kommer på i farta...
Elze Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Rehmans på Grünerløkka Ylajali på St. Olavs plass
Plym Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 - delicatessen helt nederst på grünerløkka, herlig tapas! - og dinner i stortingsgata! digg, litt "finere" kinesisk! - mucho mas på grünerløkka for mexikansk! - xich lo v/ egertorget for vietnamesisk! og santinos er bra, ja! Vil bare si meg enig i disse anbefalingene. I tillegg har Dinner en "søsterrestaurant" i grensen som er litt billligere. Også kjempegod mat. Husker ikke hva den heter, men den ligger over Bohemen pub.
Elze Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 Vil bare si meg enig i disse anbefalingene. I tillegg har Dinner en "søsterrestaurant" i grensen som er litt billligere. Også kjempegod mat. Husker ikke hva den heter, men den ligger over Bohemen pub. Den heter Oriental. Det er også mye lettere å få bord der enn på Dinner.
Bi Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 min beste matopplevelse hadde jeg på matfinken på torshov (i vogtsgate). bør prøves!
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Henger meg på Xich Lo- anbefalingen!
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Agra på Aker brygge - deilig indisk. Koselig lokale. Klosteret - superromantisk med levende lys overalt Sorgenfri og på Aker brygge - god mat, koselig lokale.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #12 Skrevet 17. februar 2005 For fantastisk pizza prøv Basilioco på Grünerløkka.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #13 Skrevet 17. februar 2005 Bar og Restaurant på Majorstuen
Maxine Grey Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Al Amir på Egertorget (libanesisk) Zaika i Vika og Agra på Aker Brygge (indisk) Dinner i Stortingsgaten (kinesisk) Var på Zaika en tur på mandag. Max, som helst vil ha kjøttkaker og kålstuing, spiste av hjertens lyst, både ditt og datt. Meget velsmakende mat!
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #15 Skrevet 17. februar 2005 Et annet spørsmål: Hvor finner jeg en god biff restaurant i Oslo sentrum da? Skal bo i munchs gate, så det bør være i nærheten. Fint om noen kan svare :-)
Arkana Skrevet 17. februar 2005 #16 Skrevet 17. februar 2005 Ja, Zaika er min nye favoritt når det gjelder indisk mat. Vi var forresten også på Zaika på mandag (Valentine's Day) og fikk gratis dessert. De var nok i det romantiske hjørnet.
Ciara Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #17 Skrevet 18. februar 2005 Takk for anbefalinger! Dere har nevnt mange restauranter jeg liker, så da får jeg forhåpninger til de stedene dere nevner som jeg ikke har vært. Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå