hotfudge Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Hei. Jeg hadde el ca 3. mars og 5 dager etter begynte jeg å spotte brunt som jeg har gjort i ca. en uke nå. Jeg tenkte først at det var mensen som var kommet alt for tidlig og regnet med at jeg ikke hadde hatt el denne måneden. Når jeg stod opp på morgenen i dag tenkte jeg at jeg like så godt kunne ta en g-test bare sånn for å utelukke noe. Da testen ble tatt så jeg plutselig at den viste positiv, så da er jeg visst gravid. Det var veldig uforventet, men veldig ønsket. Er det noen som vet hva den spottingen kan være? Kan det være "festeblødning"? Er det noen som har opplevd det samme? Det har sluttet nå forresten, hvert fall ut fra hva jeg har sett i dag. Jeg lurer også på om det er noen som er litt kreative? Jeg ønsker å fortelle dette til kjæresten min på en fin og kanskje litt kreativ måte. Han kommer til å bli sååå glad
Gjest BethD Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Siden blodet var brunt og "gammelt" så kan det være festeblødning ja Gratulerer så mye :D Hva med å kjøpe en body,pakke den inn sammen med testen? kjøp en digital slik at det står gravid på den
Trollmora Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Gratulerer Ligger mange videoer på smud og youtube på hvordan fortelle til far. Det er alt fra puslespill, rebusløp, gaver etc. 1
hotfudge Skrevet 15. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2018 Tusen takk dere for gratulasjon og gode tips
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Nå er jeg nok preget av min egen historie med spontanaborter, så ville fortalt det rett frem. Kjipt med den bodyen hvis det ikke går veien.. Anonymkode: f0a9e...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå