AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Del Skrevet 15. mars 2018 Kunne tenkt oss å prøve dette, noen som kan anbefale (eller fraråde) produkter? Lavt støynivå og god vibrering er viktigere enn pris. Anonymkode: 73df8...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #2 Del Skrevet 15. mars 2018 https://www.lovense.com/ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #3 Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg har alle produktene dems, og ELSKER de!! Min kjære kan styre dem, via en app, fra andre siden av landet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Del Skrevet 15. mars 2018 Hvordan er støynivået fra vibreringen? Anonymkode: 73df8...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Del Skrevet 15. mars 2018 14 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg har alle produktene dems, og ELSKER de!! Min kjære kan styre dem, via en app, fra andre siden av landet :D Er det noen av disse som kan brukes under samleie? Anonymkode: c86f6...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #6 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av disse som kan brukes under samleie? Anonymkode: c86f6...285 Det kommer vel an på. Selv bruker jeg Hush under samleie, men ikke alle liker anal. Ambi er en klitoris vibrator, så den kan brukes. Domi kan også brukes på klitt under samleie. Lush blir kanskje for stor, igjen, om man ikke liker anal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Del Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Det kommer vel an på. Selv bruker jeg Hush under samleie, men ikke alle liker anal. Ambi er en klitoris vibrator, så den kan brukes. Domi kan også brukes på klitt under samleie. Lush blir kanskje for stor, igjen, om man ikke liker anal. Takk for svar Ser ut til at du har mye leketøy, så har vel noe til enhver smak. Må få kjøpt inn litt mere greier skjønner jeg. Anonymkode: c86f6...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #8 Del Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar Ser ut til at du har mye leketøy, så har vel noe til enhver smak. Må få kjøpt inn litt mere greier skjønner jeg. Anonymkode: c86f6...285 Hehe.. jeg "kastet" vekk en del av arven min på gøy leker Dessuten er jeg i er avstandsforhold, så leker han kan styre fra andre siden av landet, var FOR fristende :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 16. mars 2018 #9 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg liker we-vibe sine produkter. Jive er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mars 2018 #10 Del Skrevet 17. mars 2018 Er også i avstandsforhold. Har en Lush. Den gir masse nytelse, men oppleber altfor ofte å miste kontakt når den brukes. Det er unødvendig irriterende, og ødelegger opplevelsen av samspill. Dessverre, for bortsett fra det er den fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #11 Del Skrevet 17. mars 2018 Har vibratoregget fra fifty shades of grey. Det er helt perfekt! Anonymkode: 339a0...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå