Gå til innhold

Er deres døtre slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei datter på snart 9, som er veldig drama queen, når det gjelder venner, har de vært litt uenige en dag, skal min datter aldri leke med dem igjen, i følge henne selv er de barnslige, men så går det noen dager så er de venner igjen, dette har skjedd flere ganger, er dette vanlig i den alderen?

Anonymkode: 2ae58...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig i alderen 4-40 år 👍🏻👏🏻

Anonymkode: deef0...b9c

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Har ei på samme alder😊Vanlig her det ja😊

Anonymkode: 5f9ac...41e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Ja! 

Anonymkode: d7d76...6d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt svart!

Anonymkode: d754a...60f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei datter på snart 9, som er veldig drama queen, når det gjelder venner, har de vært litt uenige en dag, skal min datter aldri leke med dem igjen, i følge henne selv er de barnslige, men så går det noen dager så er de venner igjen, dette har skjedd flere ganger, er dette vanlig i den alderen?

Nei, min datter ser ikke poenget med å oppføre seg slikt. Hun liker å leke med alle, og er de uenige om noe, ja vel, så er de det. Det skal respekteres at alle har sine egne meninger, selv om man nødvendigvis ikke liker andres meninger om ditt og datt. Hvor vanskelig kan det være å bare være snille med hverandre og ha det gøy sammen sa hun her om dagen. Det er klart det blir uenigheter, men de ordner selv opp igjen relativt raskt. Og er de uenige uansett, før/under/etter de har ordnet opp, så er det greit. De skal kunne leke sammen uansett om den andre parten mener noe annet enn den første.

Hun var borti en drama Queen for noen uker siden. Min datter vil ikke være rundt dem, fordi de er slitsomme å forholde seg til. Selv om hun liker å leke med alle sammen, ulike mennesker, så er det noen som kan være litt vel slitsomme for enkelte. Gjelder for oss voksne og det. Man trekker seg naturlig vekk fra de som er slitsomme..

Du kan jo alltids roe ned datteren din litt? Ta en prat med henne :) 

Anonymkode: d1139...d8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine døtre er ikke slik, men den ene har noen sånne jenter i klassen sin. Det fører til at hun kvier seg for å leke med dem faktisk, fordi man aldri kan vite om det ender med konflikt, og det er jo ubehagelig. lettere å forholde seg til mer "stabile" lekekamerater.

Anonymkode: 86999...b12

• Liker 4
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Jo finnes en del av de.  Min er ikke sånn av div grunner men flere av hennes venninder er sånn. Det går over. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjenner ikke dette igjen..

Anonymkode: 0de60...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kranglet sjelden da vi var barn. Ble som regel vennerigjen senere på dagen, eller dagen etterpå. Kan bare huske et par ganger at det var så ille at vi skrek til hverandre

Anonymkode: 6da69...572

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I min venninnegjeng var det enkelte som oppførte seg sånn da vi var på den alderen, så det er ikke så uvanlig. Utrolig slitsomt, men ikke uvanlig

Anonymkode: e2706...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på barneskole og det er drama mellom noen av ungene nå og da. Om de klarer å bli venner igjen etter litt drama, så er jo det et godt tegn. Om de klarer å legge fra seg det som har blir gjort eller sagt og gå videre.

Men det skader jo ikke å ta en prat med dattera di uansett. 

Anonymkode: 1cbe1...944

• Liker 1
Skrevet
På 15.3.2018 den 8.46, AnonymBruker skrev:

Mange vokser aldri dramadronningfaktene av seg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...