Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Hva er dine beste produkter som du har prøvd? Mine favoritter er: - Dermalogica spesial cleansing gel - Joico K-pak (proteinkur) - Redken All Soft shampo - Lancom Hypnose mascara Dette var det jeg kom på i farten Hva er dine favoritter?
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Shiseido Pureness hudpleie om sommeren, L`Oreal Hydrafresh fuktighetskrem for kombinasjonshud om vinteren Øyekrem: Biotherm Aquasource Yeux (Er bare 21, så rynkefri enda, denne føles bare veldig lett, kjølig og forfriskende under trøtte øyne) Tigi Bedhead Moisture Maniac shampo og balsam til håret (+ Redken All Soft Heavy Cream hårkur) Mascara: Definicils (til hverdags) og Hypnôse (til fest) fra Lancôme Øyeskygge: Chanel. Ingen over, ingen ved siden... Kajal: H&M kajal "black", L`Oreal "chestnut" og IsaDora "amethyst" Lipgloss: Versace wet cream Selvbruning: Lancôme Soleil Flash Bronzer Parfyme: Cerruti- 1881 og Dior- Hypnotic Poison Dusjsåpe: Nature Pure med mint og grønn te (kjøpt veldig billig rett over svenskegrensa)
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Skal vi se...:klø: de tingene jeg føler meg avhengig av, er: Ansikt: Fra Dermalogica: Ultracalming Cleanser, Daily Microfoliant, Intensive Moisture Balance og Intensive Eye Repair. I tillegg MD Formulations Facial Cream Sminke: Spectacular Mascara fra Rubinstein, solpudder fra Guerlain, cremerouge fra Clinique. Og den fargede lipbalmen fra Clarins. Hår: Kerastase Resistance shampo og balsam. Smoothing Groomer fra Sebastian, Laminates spray fra Sebastian (til bruk ved rettetang og som generell hårspray). Ellers: Donna Karan Cashmere Mist, St Tropez skum, Lush Lip Service (må få tak i mer!)
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Kommer bare på to ting jeg ikke har funnet noe annet som kan måle seg med: Hydramax ansiktskrem fra Chanel - endelig en krem som metter huden min med fuktighet - og VitAPlus kroppskrem fra MD formulations - eneste som motvirker røde nupper og pigmentarr etter brasiliansk voksing på meg.
Arkana Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 Ansiktskrem: Olay Touch Hår: Wella SP Mascara: YSL Faux Cils Neglelakk: Chanel Håndkrem: Dove Hand Balm Parfyme: Chloe Narcisse, Cerrutti 1881 og Shafali
glaciera Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 Til ansikt: Dermalogica Skin Smoothing Cream (og rens+tspray+øyekrem) Til kropp: Body Shop body butter. Urtebad fra helsekost. Sminke: Benetint og Guerlain mascara Hender: Spenol.... Hår: MOP Glisten eller C-system Annet: skrubbevanter fra Body Shop, neglfiler
Mistyen Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 * Renseproduktene fra Biotherm (aquasource) * Age Fitness dagkrem fra Biotherm * Håndkremen til Biotherm * Chanels øyeskygger * Max Factor 2000 calorie mascara * Art Liner (eyeliner) fra Lancôme Holdt nesten på å glemme EA 8 hour cream sammen med Glam Shine Glossen til L`Oreal :oops: Dette er med meg uansett hvor jeg er
Gjest Daniella_ Skrevet 16. februar 2005 #8 Skrevet 16. februar 2005 Dermalogicas Active Moist. (leter fortsatt etter en god rens og en god øyekrem) Lancomes mascara Hypnose Body Shop sin rouge (limited edition) Consealeren min fra Estee Lauder LDB fuktighetskrem med farge Dior sin Addict gloss (beste som finnes) Joico's Silk result serien eller K-Pak serien Joico's proteinkur (K-pak) Kerastase Nutritive Oleo Relax serum Kerastase Nutritive fuktighetskur Weleda sin leppepomade Ja, dette var det jeg kom på i farta
Ling Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 Hmmm... Den lista er jeg redd blir lang - skal vi se: Hud: Nattampullene til Dr. Hauschka, Dagkrem og Ansiktsolje fra Dr. H., EyeCare til Dermalogica. OG - dagkremen med farge fra Dr. H er ett funn! Lepper: Leppebalmen til Dr. H og Weleda Øyne: Øyedråper fra Shirley Price Kropp: Kroppsoljen - sitron - til Dr. H og Bodywash Fresh i samme merke. De bodylotion jeg lager selv med eteriske oljer. Hender: Dr. H håndkrem Hår: AVEDA's Brilliant shampoo og balsam Makeup: Alt fra Bobbi Brown!, Chanel's øyenskygger og foundation, Lash Queen fra HR, leppeliner i Mauve fra Shiseido, øyenskygger fra Dior, leppestifter til Dior, Dr. H og Chanel Parfyme: Cashmir Mist og Chaos fra DKNY og Calyx fra Perscriptives Hmmm... :o Dette er jeg tydeligvis alt for opptatt av - for ett liv! :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 @Ling: Hold godt fast på Chaos-parfymen, den er vel "discontinued". Typisk Donna Karan; min favoritt DKNY er borte fra markedet i USA, så jeg jobber med å løsrive meg.
Ling Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 @Ling: Hold godt fast på Chaos-parfymen, den er vel "discontinued". Typisk Donna Karan; min favoritt DKNY er borte fra markedet i USA, så jeg jobber med å løsrive meg. Ja, jeg har fått med meg det - krise! Hvilken parfyme har du brukt da?
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #12 Skrevet 17. februar 2005 Ja, jeg har fått med meg det - krise! Hvilken parfyme har du brukt da? DKNY, den friske grapefruktaktige duften. Men jeg ELSKER Cashmere Mist...
Ling Skrevet 17. februar 2005 #13 Skrevet 17. februar 2005 DKNY, den friske grapefruktaktige duften. Men jeg ELSKER Cashmere Mist... Jeg også! Har du prøvd Black Cashmere?
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har bare prøveluktet; den lukter sinnssykt røkelse, noen sier at det ville minne dem om Paven
lillesky Skrevet 17. februar 2005 #16 Skrevet 17. februar 2005 Å, nå fikk jeg mange fine tips! Tusen takk alle sammen. Håper det kommer flere.
Scheherazade Skrevet 17. februar 2005 #17 Skrevet 17. februar 2005 Mine beste er: Hud: Dermalogica Active Moist MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Kanebos peeling powder Kanebos 10-minutes recovery mask Biotherms citrus bodylotion L`occitane håndkrem og leppepomade Sminke: ID Bare Escentuals Lancomes Booster med Clarins Natural Glossy Mascare utenpå, funker som bare det! Lancomes Juicy Tubes Yves Saint Laurent Touche Èclat Hår: Tigis Curl Balm Tigis Dumb Blonde shampoo (vet ikke helt om det er en favoritt, men iallfall den jeg har nå...)
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #18 Skrevet 17. februar 2005 Glemte en ting... Foundation (bruker svært sjelden): Teint Diorlight fra Dior. :-)
Gjest manic Skrevet 17. februar 2005 #19 Skrevet 17. februar 2005 HUDPLEIE : FUKTIGHETSKREM : Dr Hauscha Rosen krem ANSIKTSSVASK : Dermalogica ultracalming Cleanser PEELING : Dermalogica daily microfoliant BEHANDLING : MD Formulations Facial Lotion MASKE : Dr Hauschka Dyptrensende Leirmaske LEPPEPOMADE : Dr Hauschka og Weleda SMINKE FOUNDATION : Jane Iredale PurePressed Base CONCEALER : Dior Skinflash PUDDER : Jane Iredale Pure Matte KAJAL : Jane Iredale Cream To Poweder Eyeliner SOLPUDDER : Guerlain Terracotta MASCARA : Dior Diorshow Dett var dett!
Tusseline Skrevet 17. februar 2005 #20 Skrevet 17. februar 2005 Glemte en ting... Foundation (bruker svært sjelden): Teint Diorlight fra Dior. :-) Den er kjempegod! Renseprodukter: Babor og MD Formulations Hår: Wella SP og Redken (volum) Maskara: Rimmel 100% Waterproof, Loreal Longitude, YSL Faux Cils Øyeskygge: Clinique (de nye) Leppestift: Guerlain Pudder: Kanebo Total Finish Body Lotion: Biotherm Anti-Drying Body Milk +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå