Gå til innhold

Bare meg som blir klein av å se paradise hotel?

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Synes det spilles så ufattelig mye på kropp, og jentene filmes i dusjen når de vasker seg i rumpa osv. Føler kvinnene blir fremstilt som et objekt nesten... 

Jeg forstår heller ikke at de går med på å bli filmet i dusjen, at de ikke ønsker noe privatliv liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir uvel. Så 10 min en gang.

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 minutt siden, Korsihalsen skrev:

Jeg blir uvel. Så 10 min en gang.

Det skjønner jeg godt. Jeg er nok ikke den eneste som reagerer da. Jeg er ikke vokst opp sånn, eller vant til å ha et så stort kroppsfokus. Viser meg aldri naken til noen heller, ikke leger engang. Så for meg er det litt uforståelig at noen ønsker å vaske underlivet foran et kamera så hele Norge kan se det. 

Skrevet

Så 2 minutter av det på Youtube engang og det ble med det

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Synes det spilles så ufattelig mye på kropp, og jentene filmes i dusjen når de vasker seg i rumpa osv. Føler kvinnene blir fremstilt som et objekt nesten... 

Jeg forstår heller ikke at de går med på å bli filmet i dusjen, at de ikke ønsker noe privatliv liksom.

Da lar du hver å se på det hvis du blir uvel 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Prøvde å se, men det var så tåpelig at jeg ga meg etter en episode.

Gjest Senil
Skrevet

Den gang da jeg hadde tenåringsjente i huset hørte jeg 3 minutter av en samtale i paradise hotel, det holdt mer enn nok. Må ha vært en av de første sesongene. 

Skrevet
11 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

1. Både jentene OG guttene blir filmet i dusjen. 

2. Jentene fremstiller seg selv som objekter med å gjøre alt de kan for å gjøre alt de kan for å fremstå som hjernedøde sexdukker. Og ja, det er tragisk. 

3. Alle som deltar på Paradise Hotell er folk som vil gjøre alt de kan for å få oppmerksomhet. De syns det er kjempebra å bli filmet i dusjen, i håp om å få flere "likes" på instagram. 

• Liker 15
Gjest orfeus
Skrevet

Hvis man har barn/tenåringer i huset bør man få med seg så mye som mulig av det de ser på, inkludert PH. Som foreldre/foresatte kan man ikke late som om det ikke finnes shady YouTubere eller Paradise Hotel. 

Skrevet
1 time siden, Doge skrev:

2. Jentene fremstiller seg selv som objekter med å gjøre alt de kan for å gjøre alt de kan for å fremstå som hjernedøde sexdukker. Og ja, det er tragisk. 

3. Alle som deltar på Paradise Hotell er folk som vil gjøre alt de kan for å få oppmerksomhet. De syns det er kjempebra å bli filmet i dusjen, i håp om å få flere "likes" på instagram. 

Det er ikke kødd engang... men det er jo også det eneste som er interessant å se på også...

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, Doge skrev:

De blotter sin egen kropp for å oppnå status og likes på Instagram? Noe så trist og billig

Gjest BethD
Skrevet

Pærra er tragisk,og hele konseptet er tragisk men JAGGU er det god underholdning for oss treige mødre som sitter i sofaen uten spenning i hverdagen :fnise:

Skrevet

Klarer ikke. Kjenner IQ-en synker og hjernebarken revner etter to minutter. 

• Liker 12
Gjest orfeus
Skrevet
25 minutter siden, parmanoia skrev:

Klarer ikke. Kjenner IQ-en synker og hjernebarken revner etter to minutter. 

😂

Skrevet

Blir klein på en morsom måte. Det er nok min ultimate guilty pleasure.

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Svar til  overskriften : Ja, det er bare deg. :ironi:(Det dummeste jeg ser: Er det bare meg...)

• Liker 4
Gjest Nina1975
Skrevet

Har aldri sett det, av prinsipp, men tror det er som ett slags bilkrasj, du må bare se. Selv om du vet du ikke bør mtp hjernecelledød eller noe

Skrevet

Jeg har sett alle sesongene + hvertfall 5 av den danske og jeg syns det er FØRSTEKLASSES underholdning :nori:

• Liker 2
Skrevet

Har kun sett reklamer for programmet, og det er nok for meg. Paradise Hotel er med på å skape en fryktelig skadelig kultur blant mange ungdommer og unge voksne, så programmet er ikke lov til å se på under mitt tak. 

• Liker 6
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...