AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #21 Skrevet 15. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å ringe brannskadeavdelingen ved Haukeland? De har sikkert noen tips til deg. Legg frem problemstillingen og spør om du kan få snakke med sykepleier der. Anonymkode: 90bce...51e Det var en veldig god ide! Det har jeg ikke tenkt på. Anonymkode: 4da90...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #22 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt rolig. Hvis du synes det er riktig å reagere småaggressivt for at jeg bekymrer meg for din tilheling, skulle du kanskje tenke deg litt om? Dette er og blir en legevurdering, og du løper en faktisk risiko ved å høre på ikke kvalitetssikrede råd fra ukjente. Jeg har i hvert fall prøvd å advare deg. Anonymkode: 335e6...da7 Jo, takk for advarselen. Det er interessant å se hva andre har å si som kan ha vært i samme situasjon, og jeg kommer ikke til å prøve noen råd uten å søke det opp og tilegne meg kunnskap før jeg eventuelt tester ut noe. Ikke meningen å være aggressiv, men jeg er ikke så naiv at jeg prøver hva som helst. Alt under kontroll, og takk for omtanken. Anonymkode: 4da90...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå