Gå til innhold

Hva er det minste arealet to personer kan bo på, hvis man er kjærester og bor sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det minste arealet to personer kan bo på, hvis man er kjærester og bor sammen?

Anonymkode: f964b...a1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg ville sagt en to-roms, ikke kvadratmeter. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg ville sagt en to-roms, ikke kvadratmeter. 

Men hvis to-roms, hvor mange kvm da?

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet (endret)

Ettroms. 30 kvm. Men vi hadde 8 katter mens vi bodde der. Holdt ut i et år før vi kjøpte en 4 roms. Det funket for en liten periode, men ikke søren om jeg flytter tilbake i en ettroms nå. Det skjer bare ikke!

Endret av Lilleprinsesse
Skrevet

30 kvadrat, der det er sovealkove og god planløsning. Om du spurte om personlig mening. Vet ikke om det er en lov rundt det.

AnonymBruker
Skrevet

Bodde med kjæresten i 30 m2 hvor badet var det eneste adskilte rommet. Hadde alle andre rom i ett. Vi klarte det i to år, da skaffet vi oss leilighet på ca 35m2 som hadde eget soverom. Så for oss var det ikke størrelsen som var problemet det var om vi hadde muligheten til å trekke oss tilbake. 

Anonymkode: d053b...431

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må ha eget soverom, men finnes jo leiligheter på 30 m2, med eget soverom. For må være mulighet til å trekke seg tilbake.

Anonymkode: f8266...9d2

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis to-roms, hvor mange kvm da?

Jeg tror det kommer an på dere, og planløsningen. Men 40 ville vært minstemål for meg. Helst ville jeg hatt over 50. Men for ikke altfor lang tid går jo alt om man er ung og forelsket! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen startet i en hybel sammen på 12 kvm :fnise: Bodde der i 7 mnd, så flyttet vi til 2 roms på 27 kvm. Bodde der i 4 år - også kjøpte vi hus. Er man bestevenner og har det gøy ilag er det ikke stress - men noen har sikkert mer behov for plass enn andre. Nå som vi er vandt til god plass hadde det nok vært kjipt å flytte inn på 12kvm igjen 😅

Anonymkode: a7d8b...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd med samboer på 24 kvm men det ble endel irritasjonsmomenter av typen én vil se TV og en vil gjøre lekser, samt krangler om rydding. Måtte jo være strøkent hele tiden når det var så smått.

Anonymkode: 3e9ac...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...