Gå til innhold

Har ikke peiling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har datet en fyr en stund nå. Jeg liker han veldig godt og kunne gjerne tenke meg å bli mer kjent med ham. Helt siden jeg møtte han for første gang har vi hatt kontakt på nesten hver dag. Vi har sendt hverandre hjerter osv. noe som jeg tar som en bekreftelse på at han fremdels er interessert. Men, nå nylig har han sluttet med det, jeg syns det er å sårt osv. Han sender heller ikke meldinger som han gjorde. For en stund siden skulle jeg treffe han igjen, jeg spurte han om han ville og det ville han. Men, jeg har hatt den følelsen av at han har mistet interesse for meg. så jeg spurte han rett ut og han fremdeles var interessert i oss to. Selvfølgelig fikk jeg til svar, jeg ble kjempe glad osv. Dagen etter møttes vi og hadde det kjempe fint. Det er nå jeg har det veldig vondt. Etter at jeg traff han har han ikke gitt noe lyd fra seg. Jeg syns det er kjempevondt at han ikke sender noen melding. Grunnen til at jeg ikke sender er fordi jeg har startet de siste samtalene våre. Dermed syns jeg det ikke passer å starte noen å føre han har sendt. 

Jeg blir bare så forvirret. Han sier han er interessert, men gir ingen lyd fra seg. Burde jeg være bekymret eller er jeg nervøs uten grunn for at han ikke er interessert mer? 

Anonymkode: f7034...8bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Action speaks louder than words.....

Anonymkode: e4bee...779

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å hvor lenge siden er det du snakket/traff han sist egentlig ?

Anonymkode: c9070...556

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å hvor lenge siden er det du snakket/traff han sist egentlig ?

Anonymkode: c9070...556

haha.. virker sikkert desperat. er nok en smule det også... men det er 4-5 dager siden jeg snakket med ham sist. Greia er at vi har hatt kontakt nesten hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha.. virker sikkert desperat. er nok en smule det også... men det er 4-5 dager siden jeg snakket med ham sist. Greia er at vi har hatt kontakt nesten hver dag. 

Jobber han mye, har barn etc. som gjør at han kanskje har mye akkurat nå bare? Hva sier han selv til at kontakten har dabbet? Ikke spør om han fremdeles er interessert, men hvorfor kontakten er endret.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han mye, har barn etc. som gjør at han kanskje har mye akkurat nå bare? Hva sier han selv til at kontakten har dabbet? Ikke spør om han fremdeles er interessert, men hvorfor kontakten er endret.

takk, skal gjøre det:) 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke spurt om noe som helst. Ta et skritt tilbake og la han kontakte deg. Tror det kan bli ødelagt om en skal spørre for mye om han ikke er intressert lenger. Om det fortsetter flere uker fremover, så hadde jeg spurt.

Anonymkode: c3420...0de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke spurt om noe som helst. Ta et skritt tilbake og la han kontakte deg. Tror det kan bli ødelagt om en skal spørre for mye om han ikke er intressert lenger. Om det fortsetter flere uker fremover, så hadde jeg spurt.

Anonymkode: c3420...0de

Om han ikke tar kontakt på flere uker, sier det seg vel selv. 

Anonymkode: dcae2...717

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...