SoWhat? Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Jeg lurer på hva det er som gjør at en del her er så ivrige i tråder som latterliggør andre grupper Mennesker? Som tråden om "Hønehjørnet" eller hva det nå heter på Facebook. Tråden om foreldre som har mistet barna sine på grunn av diverse alvorlige problemer. Hvorfor er det så om å gjøre og latterliggøre dem? Selv hadde jeg følt meg skikkelig dum om jeg hadde gjort det. Jeg bryr meg ikke det minste om hva de bedriver, og om jeg skulle hørt noe jeg reagerte på, så ville jeg virkelig ikke hivd meg inn i en sånn tråd for å le av dem. Jeg syns forresten ikke at de som blir fratatt omsorgen for barna sine er det minste å le av. Det er tragisk og vondt for alle involverte. Hva er det som driver dere til å utøve denne hersketeknikken egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Ja, synes det er helt heslig å skrive om personer alle kan gå inn og se hvem er. Det er oppførsel på nivå med huleboere. Det verste er at de som skriver om disse menneskene ikke forstår hvor jævlig oppførselen deres er, de er hjernevasket til å tro at den type oppførsel er grei Anonymkode: ec845...3e3 1
SoWhat? Skrevet 14. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, synes det er helt heslig å skrive om personer alle kan gå inn og se hvem er. Det er oppførsel på nivå med huleboere. Det verste er at de som skriver om disse menneskene ikke forstår hvor jævlig oppførselen deres er, de er hjernevasket til å tro at den type oppførsel er grei Anonymkode: ec845...3e3 Forstår de ikke? Jeg vet nå ikke det. Det er etter hva jeg kan skjønne et behov for å heve seg over og degradere andre. Det er jo interessant å være vitne til dette ekstreme behovet. For meg og sikkert flere så er det et pinlig skue å se. Det er jo mobbing av ulike grupper mennesker. Å hva driver mobben? Hadde jo vært interessant å se om noen av de som deltar i dette kunne forklart, men det er vel for mye å forvente. Det er uansett feigt å ikke svare og å stå til ansvar for. Lurer på om majoriteten er foreldre som lærer barn å ikke mobben? Rettelse : som BØR lære barn å ikke mobbe. Endret 14. mars 2018 av SoWhat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå