Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

flere som har erfart at det blir trøbbel når man jobber på aap ? Jeg jobber litt som vikar , men har funnet ut at denne jobbinga gir meg økonomisk kaos.

eksempel : Fikk spørsmål om å ta vikaroppdrag på kort varsel. Dette var noen dager før meldekortet skulle sendes og husleia betales. Så jeg kunne ikke krysse av for at jeg hadde jobbet, fordi jeg da hadde fått et så stort trekk at jeg ikke hadde mulighet til å betale husleia + mat og bensin de neste 14 dagene. lønna fra kommunen kom ikke før den 12. i måneden etter. Ble utrolig lenge å vente på penger. . Hadd også bestilt meg frisørtime for lenge siden og ville ikke avbestille pga vikar oppdraget.

Noen fler som opplever økonomisk kaos ? Jeg vurderer å si nei til flere vikar oppdrag fordi den økonomiske situasjen blir håpløs !

Anonymkode: 99bae...9cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ingen buffer?

Anonymkode: c1cf9...824

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ingen buffer?

Anonymkode: c1cf9...824

Opplagt ikke...

Anonymkode: 80992...4e0

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

flere som har erfart at det blir trøbbel når man jobber på aap ? Jeg jobber litt som vikar , men har funnet ut at denne jobbinga gir meg økonomisk kaos.

eksempel : Fikk spørsmål om å ta vikaroppdrag på kort varsel. Dette var noen dager før meldekortet skulle sendes og husleia betales. Så jeg kunne ikke krysse av for at jeg hadde jobbet, fordi jeg da hadde fått et så stort trekk at jeg ikke hadde mulighet til å betale husleia + mat og bensin de neste 14 dagene. lønna fra kommunen kom ikke før den 12. i måneden etter. Ble utrolig lenge å vente på penger. . Hadd også bestilt meg frisørtime for lenge siden og ville ikke avbestille pga vikar oppdraget.

Noen fler som opplever økonomisk kaos ? Jeg vurderer å si nei til flere vikar oppdrag fordi den økonomiske situasjen blir håpløs !

Anonymkode: 99bae...9cb

Dette er et tilfelle det ville være lurt å ha en buffer.

Anonymkode: 60387...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AAP systemet er egentlig elendig, men de som merker det verst er sannsynligvis de som er fattigst og sykest, derfor vil det aldri bli tatt tak i

Anonymkode: c67a5...19e

• Liker 1
Skrevet

Jeg var noen år på AAP, og jeg ble økonomisk straffet om jeg tok timer med lavere timessats enn 220kr, eller noe.

Endte opp med at jeg kuttet å ta timer i den ene jobben, og nesten ikke tok noen i den andre for å slippe det kaoset som fulgte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa fra meg lønna jeg hadde tjent i en sommerjobb, for jeg hadde ikke råd til å ta den ut... selv om jeg totalt sett ville fått mere penger hadde jeg fått lønn

Anonymkode: c5bc5...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...