AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Mulig dette allerede er tema for tidligere tråder, men jeg fant ikke relevant svar. For jeg sliter egentlig veldig lite med kviser, kun rundt menstruasjonen. Likevel er noen av disse kvisene blitt arr av, selv om jeg ikke har pillet på dem mens de var kviser. Jeg har lest en del tips som omhandler sminke, dyre produkter som egentlig ikke fungerer og Aloe Vera, men er usikker på hva jeg burde gjøre. Jeg føler meg ikke særlig komfortabel med sminke og vil ikke bruke hundre- eller tusenvis av kroner på produkter fra folk som lover bot og bedring. Aloe Vera virker lindrende på hud, mye på grunn av fuktigheten den tilfører, men det er ikke en magisk plante som gir den endringen jeg virkelig ønsker. Det er vel ingenting som fungerer slik, men Aloe Vera er for dyrt i forhold til den virkningen jeg har erfart (som solbrent i hvert fall). Jeg har vært heldig nok til at kvisearrene befinner seg i en rekke på tre under haken, og jeg er lav nok til at de fleste ser meg fra oven. Så egentlig er det ikke et veldig stort problem, men det gjør meg likevel trist å tenke på at noen kan komme til å sjeneres av det. Jeg er heller ikke tålmodig nok til å vente på at de skal falme, jeg har allerede ventet et år. Anonymkode: 902b4...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå